vrijdag 4 december 2020

Kaartje voor Trijntje!

 


Ik had tijdens mijn vakantie een prijs gewonnen bij Hobbyzuss en dat was een nieuw setje papier van Frozen roses. Zo mooi en zulke mooie plaatjes, dus daar heb ik nu een kaart van gemaakt!
Deze kaart is voor Trijntje haar 60e verjaardag!


Ik heb de sketch van Creative Sketchy Girls gebruikt.



Ik ben begonnen met een witte cardstock en daar een groen gestippeld papier op.
Ertussen een randstansje.
Erboven op het mooie papier met de frosen roses en ik heb er een plaatje van gemaakt die ik nog op een rood papier heb geplakt.


Hier het papier van dichtbij. De tekst is van goud uitgestanst.


Hier een glazen stulp die er ook bijzat! En bovenaan nog een plaatje met de cijfers 60 erin.


En hier de binnenkant ook bewerkt met het mooie papier! Ik hoop dat Trijntje hem mooi vind?  Het is jammer dat de foto's wat donker zijn maar ik heb niet echt veel licht meer op mijn kamer in deze tijd van het jaar! 
Trijntje een gezellige dag met gezinnetje en kinderen en veel kaartjes natuurlijk!

Ik heb nog een kaartje gemaakt van dit papier voor Karien, die is ook jarig deze maand maar die zien jullie later!
Laat gerust een berichtje achter, want ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden en zeker van dit papier! 
Voor nu zeg ik bedankt voor jullie bezoekje en groetjes,
Marijke.

Deze kaart doet mee met de volgende uitdagingen:
Creative Sketchy Girls met een sketch.




10 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart voor Trijntje , heb er al een paar voorbij zien gaan.
    Mooi papier en denk dat ze het kaartje prachtig vind.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart Marijke, mooi al die kleine details. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje! Heel mooi gedaan! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met de leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een mooie kaart voor Trijntje gemaakt met dit mooie papier, het past allemaal heel mooi bij elkaar!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt met het prachtige papier een mooie, feestelijke kaart gemaakt voor Trijntje
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Marijke ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is prachtig Marijke.
    Fijn weekend, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Marijke. Hier ben ik eindelijk. Je hebt een prachtige kaart voor me gemaakt. Heel erg bedankt. Heel gezellig alle kaarten die hier op de mat vielen. Ze staan hier mooi te pronk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel mooie verjaardagskaart voor Trijntje!
    Leuk dat je meedoet met de challenge bij Creative Sketchy Girls!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen