maandag 7 december 2020

Sterkte!

 




Ik moest van het weekeinde een paar condoleancekaarten maken voor een vriendin wiens moeder was overleden!
Dat vind ik altijd een lastig iets. 
Ten eerste maak ik ze al niet graag en ten tweede weet ik nooit hoe ik ze moet maken. 
Ik heb gekeken op pinterest en zag wel een paar voorbeelden.
Dus aan de slag gegaan met inkt voor de achtergronden.


Deze is voor de vader. Het is een zwarte vierkante kaart met een kleiner stuk papier met de achtergrond van inkt in kleuren bruin/rood/grijs. De stempel heb ik nog bewerkt met een glitterstift zodat er wat glimmetjes op zitten. Is helaas niet goed te zien.



Aan de binnenkant een plaat je met een mooie tekst.

De andere kaart op dezelfde manier bewerkt maar dan met blauw, bruin en  geel. Ook hier de stempel bewerkt met een glitterstift, net als de stans van "sterkte".



Ook hier aan de binnenkant een mooie tekst.
Het zijn geen hoogvliegers maar ze vond ze wel mooi. Woensdag zal de crematie plaatsvinden. 
Altijd een droevige gebeurtenis. Wel dit was het weer voor vandaag, geen vrolijk bericht maar ook dit soort kaartjes heb je wel eens nodig!
Ik wens jullie een fijne dag en bedankt voor je bezoekje,
groetjes Marijke.



15 opmerkingen:

  1. Het zijn prachtige sterkte kaarten geworden. Je hebt ze heel erg leuk gemaakt zo. mooie achtergrond. de stempels zijn hier prachtig voor. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook ik maak niet graag condoleance kaarten, maar ze worden wel altijd gewaardeerd. Je hebt 2 hele mooie gemaakt, lek met de teksten in de binnenkant
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn heel mooie en stijlvolle kaarten! Ze zullen zeker gewaardeerd worden. Een hele mooie blijk van medeleven, met de tekst aan de binnenkant.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie stijlvolle kaarten...helaas zijn ze nodig!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een verdrietig nieuws, maar wat heb je een mooie kaarten gemaakt zeg.
    Goed idee om Pinterest te raadplegen, ik doe dat ook wel, dan heb je een idee hoe te beginnen en komt de rest bijna vanzelf.
    De tekst binnenin vind ik mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie stijlvolle kaartjes, ook in droevige tijden is het fijn als er mensen aan je denken.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie stijlvolle sterkte kaartjes Marijke xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn allebei heel mooi geworden, ook de binnenkanten.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt mooie steunbetuigingen gemaakt Marijke en het zal de familie zeker goed doen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige stijlvolle condoleance kaarten.
    Mooie achtergrond.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind ze allebei erg mooi en dat wordt op prijs gesteld. Misschien niet makkelijk, maar het is je heel goed afgegaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoezo geen hoogvliegers? Ik vind ze heel mooi voor deze gelegenheid.
    Lieve groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je mooie condoleance kaarten gemaakt Marijke, ze zijn precies goed voor deze gelegenheid.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen