zaterdag 19 december 2020

Happy days!


Ik laat jullie vandaag een kaartje zien met ouderwetse plaatjes uit de tijd van Happy Days!
Het is een echt meidenkaartje geworden met veel roze. Ik heb hem gemaakt naar de sketch van  de
 2 Sisters.


Ik ben begonnen met een parelmoer cardstock wat een mooi glanzend effect heeft. Daarop diverse papiertjes naar de sketch op de kaart gemaakt.

De plaatjes zijn van Happy Days van Marianne.



Ze zien er zo leuk ouderwets uit, vinden jullie ook niet?

En toen dacht ik:

Ik ga in dezelfde trend door en plak er zo'n roze glitterbloem op met een roze steentje.

Ik vind hem leuk geworden en deze kaart is voor mijn achternichtje die wordt 22 jaar. 

Dat is een beetje net zo'n typje! Ik hoop dat ze hem ook leuk vind natuurlijk.

Vandaag naar de verjaardag van mijn kleindochter, ze is woensdag jarig maar wordt nu gevierd anders zit het wel erg dicht op de kerst. Alleen wij zijn er dan maar, geen kinderen en geen kinderfeestje. 

Maar ja zo gaat het nu nog even in de coronatijd he? 

Ik wens jullie een fijn weekeinde en bedankt voor jullie bezoekje,

Groetjes Marijke.

Deze kaart doet mee met de volgende uitdagingen:

2 Sisters met een sketch





 

9 opmerkingen:

  1. Wat een leuke uitwerking van de sketch Marijke!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke uitwerking van de sketch heerlijk zoete kleurtjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke vrolijke kaart Marijke. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie kaart. Nog gefeliciteerd met je kleindochter.
    Leuk dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes Nicolette DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je kleindochter! Ja, alles is anders nu. Kinderen zijn vaak heel flexibel hierin.
    Je kaart is een plaatje. Echt leuk die retro uitstraling!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alvast gefeliciteerd met je kleindochter, ze zal best blij zijn met jullie bezoek, maar het is best wel sneu.
    Leuke kaart heb je gemaakt, lekker zoet met dat roze, ik houd daar wel van.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke vrolijke kaart heb je gemaakt met de sketch!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooi kaartje lekker vrolijk roze papier heb je gebruikt en leuke details met deze kaart kun je ook meedoen met onze challenge van creations in pink http://creationsinpink.blogspot.com/
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk kaartje heb je met onze sketch gemaakt, dank je wel voor het meedoen! Ik keek ook altijd Happy days, vond dat altijd zo leuk!
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen