zaterdag 12 december 2020

Warme winterwensen


Vandaag nog een winter en kerstkaartje, 
want ja dat zijn toch de meeste kaarten die we maken in deze tijd.

Ik had nog een vel met een paar gnoms en die wil op opmaken.


Ik ben begonnen met een witte cardstock met een geurtje! 
En er zitten allemaal hulstblaadjes opgedrukt in dezelfde kleur.
Erop een licht grijs papier en daarop een grijs/groen papier allemaal uit een boekje van de action.
De sterren komen uit een ander niet kerstboekje.

Het plaatje met erachter een rood papier. Een schattig kaboutertje vind ik!



En nog een tekst bovenaan en een rode ster.
De kerstwens heb ik uitgestanst in het rood onderaan.
Ik heb wat uitdagingen gecombineerd dus deze kaart doet mee met de volgende uitdagingen:

Creatieve Moments met alles mag
Crafty Hazelnut's Christmas Challenge met "Merry"

Ik had ook nog met  4 Seasons mee willen doen maar daar werd sneeuw gevraagd en ik dacht winter dus die gaat even over.

Nou dat was het weer voor vandaag. Het weer nodigt niet echt uit om naar buiten te gaan, dus heerlijk binnen bij de boom en de lichtjes zitten lezen en misschien wat knutselen.

Ik wens jullie een fijn weekeinde en bedankt voor je bezoekje,

                                                      groetjes Marijke.












 


















9 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Marijke, gnomes blijven leuk xx.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief gnoompje op je mooie kaart!
    Dankjewel voor je mooie kaart die vandaag door de bus kwam.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marijke, wat een leuke kaart heb je gemaakt. En inderdaad is heel veel papier dat je voor een kerstkaart kunt gebruiken en ook andersom. In kerstblokjes zit vaak papier dat je ook voor verjaardagskaarten kunt gebruiken.
    Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke kaart.
    Dankjewel voor het meedoen bij Kaartjes Inspiratie Challenge.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige gnomekaart, Marijke
    Dank je wel voor je deelname aan KIC
    Groetjes Renate DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart !!
    Gezellig dat je meedoet bij onze challenge KIC.
    Liefs Bianca.
    Bianca's Scrapcards

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke gnoom op deze vrolijke kaart!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi je kaart, bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen