maandag 30 november 2020

Stenen!


 Ik ben al een tijdje niet zo heel actief met kaartjes maken. Mijn kerstkaartjes zijn klaar en de verjaardagskaarten staan ook allemaal klaar voor dit jaar, dus niet veel drang meer om iets te maken.

Nu hebben we in de Hoekse Waard een Happy Stones project en dat is zo leuk!
Er liggen overal stenen verstopt en als je die vind meld je ze op facebook en laat ze weer verder reizen. Het zijn dus reisstenen. 
Heel veel mensen maken zulke mooie stenen en de kinderen maken er zulke leuke zoektochten van.
Er zitten zelfs hele thema's aan verbonden!
En ik dacht ik neem wat stenen mee vanuit Frankrijk en ga eens kijken of ik dit ook kan!
Nou zie hier mijn eerste probeersels! Ze zijn lang niet zo mooi als sommige op facebook laten zien maar het is leuk om te doen!
Als je het leuk vind kun je kijken bij Happy Stones HW op Facebook!





Kennen jullie dit ook bij jullie in de regio?
Ik weet nog niet of ik ze allemaal verstop, het is ook wel leuk met kerst weg te geven, maar dan moeten ze nog wel wat beter worden! haha!
en benieuwd wat jullie hiervan vinden. Voor nu zeg i bedankt voor je bezoekje en groetjes,
Marijke.


7 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee,volgens mij doen ze het hier niet. Ik vind de groene met de dansende sneeuwpop keileuk,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Marijke, ik ken ze wel vanuit de regio hier. Ik heb ze wel afgelakt. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ken het fenomeen niet. Hier in Brabant doen ze wel zoiets met gehaakte of gebreide dingen (sjaals b.v.). Ik heb zelf weleens op stenen gestipt. Die dansende sneeuwpop is tof!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk idee...heel leuk gedaan hoor! Ik ken het idee niet.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gaaf, die stenen. Ik ken het niet als verstop spel. Leuk idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat knap gemaakt Marijke.
    Ik vond een paar maanden geleden ook een mooie steen en was van de facebookpagina “keitof” ik wil hem ook weer ergens neerleggen maar geniet er nog steeds teveel van, leuk project. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Marijke nou dit is wel heel toevallig afgelopen week vond ik twee van die leuke stenen in Goedereede opgeraapt en weer verder laten reizen, ze zijn inmiddels al gevonden want ze liggen niet meer op de verstopplek.
    Hier hebben ze ook een facebook pagina.Happy stones GO.
    Heb er zelf ook wat gemaakt met watervaste stift heb alleen rood en zwart...en ook weer verstop en er zijn er al gevonden....
    waar kleur of verf jij ze mee Marijke...ze zijn heeeel leuk geworden.
    Liefs Annemarie en Merit
    liefs Annemarie en Merit..

    BeantwoordenVerwijderen