donderdag 5 november 2020

Week 45 bij 52 WTC met een reminder


Week 45 bij de kerstkaartjes van 52 WTC.
Deze week hebben we nog een reminder en kunnen jullie allemaal meedoen met de uitdaging van Martina. Zij wil graag een pop up kaartje. Een echte uitdaging!
Ik zit deze week in de sneeuw en skiërs.


Ik heb een designpapier gesneden en daar gelijk de kaart van gemaakt. 
Dus een 1 laagjeskaart vandaag. 
De beer skiet snel naar beneden  langs de bomen en over de bergen van sneeuw.


De beer is van een stofje en daar is een papier achter geplakt.


Aan de binnenkant ook allemaal sneeuwliefhebbers!
De sneeuwmannetjes skiën naar beneden en vliegen door de lucht.
De sneeuwpoppen beneden vangen ze dan weer op!




Nog een tekst aan de binnenkant erbij.
Ik vind hem leuk maar toch wel moeilijk om zo'n kaart te maken.
 Eigenlijk om te verzinnen, vond ik al moeilijk!
Ik heb gekeken op pinterest en bij andere blogs maar vond het toch moeilijk iets te verzinnen!
Ik ben benieuwd of het jullie lukt een mooie pop-up kaart te maken!
Ik kom zeker kijken!
Ik wens jullie heel veel succes en bedankt voor je bezoekje,
groetjes Marijke.



17 opmerkingen:

  1. SUPERleuke pop-up kaart , mooie bomen en die beer is top ,
    je krijgt gewoon zin om op wintersport vakantie te gaan ;
    Helaas , schaatsen word het , het was koud vanmorgen
    Fijne donderdag van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke pop-up kaart! Ziet er allemaal als een hoop winterplezier uit! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt weer een mooie pop-up kaart gemaakt Marijke, ziet er gezellig uit op de voorkant en aan de binnenkant!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt dit erg leuk bedacht vind ik met die sneeuwpoppen die van de helling afkomen!
    Mooi kaartje!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een leuke winterse pop-up kaart geworden Marijke.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie winterse pop-up kaart Marijke. Leuk dat ski tafereeltje aan de binnenkant.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een mooi kaartje, is binnenin even mooi als de buitenkant.
      Groetjes, laurette

      Verwijderen
  7. grappig en lief kaartje met verrassende binnenkant ! helemaal toppie
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief beertje en dan zo leuk aan de binnenkant nog dat hele sneeuwlandschap met die sleeënde sneeuwpoppen. Fijn dat er opvangers zijn, want ze vliegen aardig door de lucht!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, een prachtige kaart Marijke, zo schattig met die mooie beer aan de voorkant en heel levendig met de sneeuwpoppen aan de binnenzijde ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is je toch mooi gelukt Marijke om een leuk voorbeeldkaartje te maken voor deze pop up uitdaging...een super gave voorkant met die sportieve beer erop...en binnenin ook nog van die leuke sneeuwpopjes
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is je goed gelukt hoor Marijke, wat een mooie kaart! Leuk pop-up gedeelte aan de binnenkant.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind je kaart super gelukt. het is het out of the box denken dat het vaak zo moeilijk maakt he? Echt heel leuk bedacht zo met die sneeuwpoppen door de lucht. leuke challenge , ik ga eens kijken of er nog tijd is om mee te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke pop-up kaart. Een echte! Knap hoor. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen