zondag 22 november 2020

Nog een kerstkaartje!

 
Vandaag nog maar een kerstkaartje want ik heb er toch nog een paar extra nodig merk ik! Ik maakte er altijd voor mijn zus ook maar ze gaf aan niet te sturen dit jaar maar nu vanwege de corona wil ze toch wel een paar kaartjes sturen. Dat wil zeggen dat ik er een stuk of 20 extra moet hebben. Nu heb ik er wel een paar over van mijn adressen maar ik moet toch wel aan de bak!
Dus een kerstkaartje met engeltjes.


Ik ben begonnen met een licht paars cardstock en daarop een lila papier. Het papier onder het plaatje ik ook met lila en goud en daar staan ook engeltjes op.


Het plaatje met erachter een zilver papier voor het glans effect.
Verder bovenaan het plaatje een paar sterren in het glans zilver en paars, een randstans achter het plaatje en nog een zilver lintje! 
Het is een mooi pastel kaartje met deze kleuren.
Vandaag nog maar een beetje knutselen en vanmiddag en wandelingetje met de hond als hij wil.
Hij is al 15 en soms heeft hij zoiets van doe het zelf maar ik ga niet mee! haha! 
Een echt eigenwijs baasje!
Ik wens jullie een fijne dag vandaag en bedankt voor je bezoekje,
groetjes Marijke.




5 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje hoor...chique wel!
    Gezellige wandeling...als de hond meewil hihi!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel lief en schattig kaartje met de engeltjes.
    Fijne zondag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi feestelijk kaartje Marijke.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi, chique ook.
    De kleuren, wauw, Bling Bling maar toch niet teveel.
    Hihi, lekker eigenwijs, de hond ik kan er wel om lachen, hij denkt ook, laat me toch, weet je wel hoe oud ik ben!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kerstkaartje in deze chique pasteltinten en een heel mooi plaatje.
    Als je 15 bent dan mag dat toch wel? Onze honden staan altijd klaar om te wandelen,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen