zondag 15 november 2020

De nieuwe uitdaging bij G.C.C.

 


Het is vandaag de 15e van de maand november en dus weer een nieuwe uitdaging  bij Girlz Creative Craft. Deze keer hebben we als uitdaging winter en/of kerst. Een niet al te moeilijke opdracht denk ik want we zijn allemaal nog met de kerstkaartjes bezig denk ik! Dus een mooi winters kaartje maar wel met een plaatje!

 

Ik ben begonnen met een rode cardstock en daarop een heel oud papier van allemaal Zweedse huisjes.
Onder de huisjes nog een hologrampapier, ik vind dat zo'n leuk effect geven.


Hier nog even van dichtbij te zien! Zo leuk die huisjes!


Daarop een stukje rood papier en het plaatje. 
Een huisje aan een bevroren meer met witte bergen op de achtergrond. Dus heerlijk winters.
Dit jaar zullen we niet veel winterse bergen zien als we niet op wintersport kunnen he?
Nou gaan wij toch niet op wintersport,
 maar die bergen zien we wel in het najaar als het weer al koud is en er sneeuw is!


Voor het plaatje een paar boompjes en een hert. Die hoort er ook wel bij vond ik! 
Bovenaan nog het woord winter twee maal gestanst en over elkaar geplakt.
Binnenin heb ik nog een kerstwens gemaakt, dus ik kan hem met de kerst gebruiken.
Wel wat vinden jullie ervan? Doen jullie gezellig allemaal mee? Ik ben benieuwd hoor!
Ik wens jullie veel succes en kijk ook even bij Girlz Creative Crafts want daar staan zulke mooie voorbeelden allemaal!
Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes,



4 opmerkingen: