donderdag 12 november 2020

Week 46 bij 52 WTC.



Week 46 van de kerstkaartjes bij 52 WTC.
De winnaars van de moeilijke uitdaging van vorige week kunnen jullie vinden bij 52 WTC. 
Alle dames gefeliciteerd.
Deze week heb ik een simpel kaartje in de vorm van een schommelkaartje.
Ik had er een tijdje geleden twee gemaakt en hier is dit de tweede.



Een simpel modelletjes met een grote cirkel dubbelgevouwen. 
Daar diverse papiertjes op en wat restjes in vaandels gesneden.


Het plaatje erop. Dit is al een heel oud plaatje, gekregen van vriendin Ida.
Leuk toch?
Nog een tekst  met een stempel eronder en klaar is de kaart!
Verder valt er weinig over te vertellen. 
Doen jullie allemaal nog mee met de kerstkaartjes of heb je al genoeg om te versturen?
Of misschien moeten jullie nog beginnen, dat kan ook!
Ik ga heel rustig door, af en toe maak ik nog een kaartje en verder heb ik al een hele voorraad.
Ook om te laten zien, dus ik sla af en toe een weekje over met maken.
Ik wens jullie veel succes en hoop dat jullie allemaal gezellig mee doen!
Bedankt voor je bezoekje en groetjes,
Marijke.


En omdat bij de 2 Sisters de uitdaging is geen vierkante kaart doet ie mee met deze uitdaging!


19 opmerkingen:

  1. een hele leuke wiebelkaart Marijke.
    Zo heerlijk dat je zo'n lekkere stapel kerstkaartjes hebt.
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie wiebel kaart .Stuur meestal geen kerst kaartjes maar twijfel nog omdat dit toch wel een andere kerst is en een kaartje krijgen toch wel leuk is.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke wiebelkaart! Hele mooie afbeelding, de sneeuwpop en zijn vriendjes! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke schommelkaart met de leuke details erop
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi schommelkaartje en leuk aangekleed.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk "opmaak" van de kaart.
    Ik maak ze ook wel eens, die schommel kaarten, maar als ik dan de basis heb moet ik altijd even 3x bedenken hoe nu verder.
    Jij bewijst dat het kan, gewoon beginnen en voor je het weet ben je klaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig schommelkaartje er is veel leuks op te zien .
    Wens je een fijne dag toe en grtjs Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kerst schommelkaart in de traditionele kleuren.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke schommelkaart heb je gemaakt Marijke!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk dit kerst schommelkaartje Marijke...
    mooie accentjes erop..
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie schommel-kerstkaart met leuk plaatje.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een leuke kaart en de papiertjes passen heel mooi bij elkaar.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke schommelkaart! Ik heb volgens mij wel genoeg kerstkaarten maar anders bewaar ik ze voor volgend jaar.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een leuke wiebelkaart heb je gemaKt Marijke. Erg leuk samengesteld. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hele leuke kaart Marijke.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog, dankjewel.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk zo'n schommelkaartje!
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog, dank je wel.
    Groetjes Caroline DT

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke schommelkaart heb je gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Superleuke kaart Marijke
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen