woensdag 25 november 2020

1e reminder bij GCC

 


Vandaag laat ik jullie een reminderkaartje zien voor de uitdaging bij Girlz Creative Crafts. 

De uitdaging was een winter en/of kerstkaartje.  

Ik heb deze keer een winters plaatje met een vogeltje in de sneeuw! De kaart heb ik in koude kleuren gehouden dus een echt winters kaartje!

Ik ben begonnen met een witte cardstock en daarop een DP (van Joy meen ik) waar zulke mooie bomen op staan dat ik er verder niet veel overheen heb gedaan. Ik ben daar heel slecht in om de namen van papier en boekjes te onthouden als ik ze niet meer kan zien.


Het plaatje van het vogeltje heb ik ingelijst en daarop een stans van Ali met mooie sterren. 
De sterren heb ik nogmaals in een ijsgroene kleur uit gestanst en er overheen geplakt.



Verder nog een stans van sneeuwvlokjes over de bomen heen.


En bovenaan nog een stans van de kerstgroet. Ik hou wel van deze kleuren! 
Het maakt de sfeer echt winters.
Ik hoop dat jullie gezellig meedoen met deze uitdaging? We lopen al naar de kerst en winters moet ook al goed kunnen toch? Kijk nog even bij Girlz Creative Crafts voor de voorbeelden van de designers.

Alvast bedankt voor jullie bezoekje en ik kom zeker even bij jullie kijken deze week.

                                                                            Groetjes






7 opmerkingen: