woensdag 25 november 2020

Kleurencode bij Martina met goud en geel.

 



Vandaag is de laatste woensdag van november dus weer een uitdaging bij Martina met de kleurencode.
Deze keer komt bij het goud van vorige maand de kleur warmgeel. Is wel heel zonnig maar wat maak je daar nu van? Ik wist het even niet dus ben aan de gang gegaan met gele inkt en goud daar overheen.
Verder een paar stansjes opgeplakt en ook overheen gekliederd! 
Gaf wel een leuk effect.


Toevallig had ik een plaatje met een gele achtergrond en die maar gebruikt.
Verder wat stempels erbij en een leuke tekst.



In de bovenhoek een paar gouden sleutels met een geel strikje. Ik dacht gelijk aan mijn oudste stiefzoon, die heeft zoveel plannen maar er komt nooit iets van! Dus misschien een stimulans om te doen he?
Ik ben heel benieuwd wat iedereen er van heeft gemaakt! Want ik vond het wel moeilijk! Ik ga zeker kijken, jullie ook?
Bedankt voor je bezoekje en groetjes,
Marijke.







23 opmerkingen:

  1. Mooi.
    De tekst is zeker een wake up call voor iemand die even een zetje in zijn rug nodig heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi zoals het plaatje matcht met de achtergrond. Mooi gemaakt.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. geen evidente kleuren maar je hebt een toffe kaart gemaakt met een fantastisch toffe tekst/boodschap!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart, Marijke! Die afbeelding kwam heel goed van pas zo. Leuk detail ook die sleutels. Ik vind het een zeer geslaagd geheel in deze moeilijke kleurencombinatie.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart!! Ik dacht niet direct aan een mannenkaart. Maar jij bewijst gewoon dat dat kan. Top!!
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is jou perfect gelukt om met deze kleuren een mooie kaart te maken Marijke, en dan nog wel een mannenkaart...Ik vind hem geweldig leuk met die stoere motor op het plaatje ook die sleutels zijn een mooi detail..
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuke stoere kaart heb je gemaakt met deze kleurtjes Marijke....leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is jou goed gelukt. De tweede met de sleutels vind ik geweldig.
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi jou kaart, de sleutels zijn schattig.
    Groetjes,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tof kaartje in de kleurtjes van deze maand. Mooie tekst heb je erbij gekozen!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Marijke,

    Mooi hoe jij jouw achtergronden zelf maakt. Na wat gezoek toch alles mooi bij elkaar gevonden om deze kaart te maken.

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi kaartje in de KKT kleuren Marijke.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat begon als "geklieder" mondde uit tot een keileuk kaartje,

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie, warme kaart met een leuk plaatje en sleutels.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een leuke kaart heb je gemaakt, mooi is deze geworden !
    helemaal leuk dat je er (weer) bij bent deze maand !
    op naar de volgende uitdaging (?)
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind hem super leuk!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat mooi Marijke. Heel goed gedaan. Ik was te streng voor mezelf denk ik.
    Ik reageer weer even met mijn andere account . Het is nu helemaal gek: er wordt geen reactie meer van me geplaatst vanaf mijn andere Bloggeraccount. Om naar van te worden...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nou leuk gekliederd hoor, de tekst is gaaf, mooi kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke kaart geworden, mooi dat plaatje erbij. Ik dacht dat de kaart voor iemand was die zijn motor rijbewijs heeft gehaald. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen