zaterdag 6 februari 2021

Een mannenkaartje!



Vandaag laat ik een mannenkaartje zien!
Het is wel een erg blauw kaartje geworden maar dat komt eigenlijk door het plaatje. 
Daar moest ik papier bij zoeken en ik had nog dit oude papier met de olifantjes.
Die vond ik er mooi bij, dus dan maar veel blauw!


Ik ben begonnen met een blauwe cardstock en daarop een koningsblauw dp. 
Daarop dan de olifantjes en nog een ander papier met een soort rasterwerk.
Ik heb alles ook nog bewerkt met een koningsblauw papier eronder.



Het plaatje van de spijkerbroeken.


En onderaan nog een gefeliciteerd die ik twee keer heb uitgestand.
Het is een kaartje voor mijn jongste zoon. Het duurt nog even voor hij jarig is maar ik ben een beetje in het voren aan het werken. Want stel je voor dat het heel mooi weer wordt en we kunnen weg met de caravan heb ik alles al klaar en heb ik geen stress daarover!

Maar voorlopig geloof ik dat nog niet hoor! 
Ik zit in de groep 65-70 voor de vaccinaties en het schijnt dat die iedere keer opschuift want er komt van alles tussen!
We mogen blij zijn geloof ik als we in oktober gevaccineerd zijn.
Maar we blijven optimistisch en werken in het voren voor als .....je weet maar nooit! 

Ik zit eigenlijk in afwachting op het slechte weer wat gaat komen, hebben jullie dat ook? Er komt van alles aan maar nu is het nog vrij zacht weer en droog! 
We gaan het zien komende dagen. 
Ik wens jullie een fijn weekeinde en doe voorzichtig als je naar buiten gaat!
Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes,
Marijke.

 

9 opmerkingen:

  1. Leuke kaart heb je al gemaakt voor je zoon. Goed om al wat kaarten klaar te hebben. Nu moeten we toch veel thuis blijven. Hopelijk krijgen we straks mooi weer.. want met de caravan of kampeer bus kunnen we er straks vast wel op uit...Op de de camping kun je wel afstand houden.. dat hebben we vorig zomer gezien...ik ga er wel vanuit dat we straks weer naar de camping kunnen. Wij zien er ook naar uit.. nu we in oktober een vw-bus gekocht hebben.. vaccineren zal voor ons zeker nog wel even duren. Mijn moeder gaat morgen...als het weer geen roet in het eten gooit. We wachten af met het weer. Het gaa je goed. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke “blauwe” kaart voor je zoon...echt stoer ook met een leuk plaatje!
    Hier is het ook nog lekker weer...ben heel benieuwd naar naar die sneeuw!
    Ik zit ook in die leeftijdsgroep en lees net dat ze er half februari mee gaan beginnen...🤷‍♀️!
    Fijn weekend, groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is gaaf deze kaart voor je zoon Marijke. Lekker stoer die spijkerbroeken op het plaatje en die tekst komt mooi uit zo. Hier is het stevig gaan waaien en de wind is beduidend kouder dan vanochtend. Lekker freubelweer hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie mannenkaart in deze blauwe tinten, alles mooi gecombineerd,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart in 't blauw heb je alvast voor je zoon gemaakt. Leuk plaatje van die spijkerbroeken.
    Ik heb vanmorgen nog een eindje gewandeld. Er stond al een stevige koude wind. Nu maar afwachten of er nog veel sneeuw gaat vallen.
    Groetjes,Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart mannen kaarten zijn altijd een dingetje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een vloedgolf aan blauw, maar ik vind het mooi🥰.
    Goed idee om al in voren te gaan werken, alhoewel ik nu nog niet moet denken aan weggaan met de caravan, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige blauwe kaart Marijke ! Ja, wij wachten ook op de vaccinatie, maar hier in België loopt ook alles in de war. En vanmorgen heb ik al sneeuw geruimd ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi blauw is niet lelijk Marijke. Hij is prachtig!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen