donderdag 18 februari 2021

Week 7 bij 52 WTC.

 


Week 7 alweer met de kerstkaartjes bij 52 WTC.
Ik vind het wel erg hard gaan, mijn mannetje is in februari jarig en als dat voorbij is komt toch de lente er al weer aan! Dus afwachten maar he!
Ik heb nog een kaartje van vorig jaar voor jullie. Het is nog zo'n ouderwets plaatje die je vroeger op school kreeg als je jarig was en mocht uitdelen op school, kennen jullie dat nog?
Ik ben begonnen met een witte cardstock en hier een paar groene papieren op. 
Een groen lint en nog een groen papier onder het plaatje.



Het plaatje, niet dat ik dit nog uit de schooltijd over heb gehouden hoor, kreeg deze van Ida, die heeft nog veel van dit soort plaatjes.


Ik heb de tekst met een stikker op het plaatje geplakt. En achter het plaatje nog een bruin DP gedaan.


En nog een boompje uit de set van de wilgen. Verder nog een paar herten erbij gedaan. Een vintage kaartje geworden vind ik! Wel dit is het wel, valt verder weinig over te vertellen.

Dus ik zeg, bedankt voor jullie bezoekje en 

hopelijk doen jullie allemaal weer gezellig mee met 

52 WTC. 

Groetjes Marijke.








22 opmerkingen:

  1. Hoihoi Marijke mooi nostaligisch plaatje op je kaart
    en dat houten rendiertjes vind ik ook leuk , nee dit
    kennen wij niet op school plaatjes krijgen .
    Fijne donderdag grtjs Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Plaatjes uitdelen was bij ons niet de gewoonte... Tof nostalgisch kaartje.
    Leuke boomstans heb je hier gebruikt.
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi dit kerstkaartje Marijke met inderdaad een heel mooi plaatje erop...Ook bij ons op school vroeger werden wel plaatjes uitgedeeld...en ook die poezie albums was een ware rage toen...Ik heb ze nog bewaard.. en komen af en toe eens te voorschijn als ik de kasten aan het schoonmaken ben..
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kerstkaart Marijke en leuk plaatje uitgekozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart met het nostalgische plaatje. Leuk dat de herinneringen zo weer naar boven komen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig, nostalgisch kaartje, heel mooi plaatje en leuk versierd ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie nostalgische kaart Marijke!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooi kaartje met het nostalgische plaatje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk kaartje en wat een super lief plaatje heb je gekregen! Wij kregen altijd kaarten met vogels op school en toen vond ik dat eigenlijk wel een beetje saai. Ik had liever dit plaatje gekregen!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk zo'n nostalgisch plaatje erop !!!
    Mooi geheel.
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooie kerstkaart met een lief nostalgisch plaatje erop Marijke. Leuk zoals je de kaart verder gedecoreerd hebt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een super schattige kerstkaart , ja toch blijven deze plaatjes leuk om af en toe te gebruiken. Het figuurtje lijkt veel op de beeldjes van Hummel.
    Groetjes van marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaart en wat een lief nostalgisch plaatje heb je op je kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaart Marijke en een leuk plaatje heb je gebruikt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooi nostalgisch kaartje heb je gemaakt, het is echt een leuk plaatje.
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig Marijke! Vind dat zo leuk van die nostalgische plaatjes!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie nostalgische kaart, Marijke. Heel leuk gedaan met al die mooie stansjes erbij.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi nostalgisch kaartje!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nostalgie ten top, ja ik ken dat nog van vroeger.
    Je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schattig plaatje heb je op deze kaart. Leuke kaart geworden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen