woensdag 24 februari 2021

KKT bij Martina, schakel nummer 2!

 


Het is de laatste woensdag van de maand februari dus we hebben weer een kleurencode bij Martina!
We hebben de nieuwe kleur witgrijs bij de oude kleur magenta roze. Een mooie keuze maar wel moeilijk zoeken tussen allerlei papiertjes grijs. Ik had nog een groot vel uit een boek van de action en die heb ik gebruikt.
Diverse keren een vierkant uitgestansd en daar een plaatje opgeplakt met ook het roze en wit erin.


Het plaatje met de vogeltjes en de vele roze bloemetjes. Een echt voorjaarsplaatje vind ik!


Onderaan heb ik ook een paar vogeltjes uitgestansd en wat roze en grijze bloemetjes geplakt en een roze strikje.


Onder het plaatje nog een strook roze papier om het geheel een beetje op te halen anders was het wel heel erg lichtgrijs allemaal! Daarom heb ik de randjes ook nog bewerkt met een roze inkt.

Ik heb ook nog een kaartje gemaakt met het grijs en roze maar dan met een grote stans op het grijze papier.


Het roze papier is een mooi glanspapier  net als het bloemetje onderaan maar dat valt zo niet echt op.
De tekst is ook roze ook al lijkt het meer paars. De bloem onderaan is het zelfde papier als de stans.


Hier wel goed te zien dat het papier iets donkerder is dan zo lijkt.
Ik heb mijn best gedaan en zelfs twee kaartjes gemaakt! Wat vinden jullie ervan?
Ik ben benieuwd wat de andere kandidaten hebben gemaakt. Ik ga zeker kijken, jullie ook?
Druk op de link boven aan bij Martina en je ziet alle deelnemers.
Voor nu bedankt voor je bezoekje en groetjes
Marijke.

27 opmerkingen:

  1. Prachtige kaartjes Marijke, de bovenste heel romantisch kaartje. De andere heeft een mooie opengewerkt paptroon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een toffe kaartjes in de februari-kleurtjes!
    Heel gezellig met de bloemen en feestelijk met de mooie stans en grote tekst.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knap, maar liefst 2 KKT kaartjes, Marijke. Ik vind het zo bijzonder dat jij eigenlijk altijd een plaatje in de juiste kleuren weet te vinden. Ze zijn alletwee mooi geworden!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En 2 heel verschillende kaartjes, maar wat zijn ze leuk.
    De 1ste is mijn favoriet, mooi romantisch, ik hou dat wel van.
    Alhoewel, ik hou van beetje stijlen, want CAS of een vouwkaart ofzo, vind ik ook erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 2 verschillende kaarten maar wel beide mooi. De eerste lekker nostalgisch.
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Marijke! Je eerste kaart is romantisch van uitstraling en je tweede kaart wat meer strak, maar allebei heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een vrolijke voorjaarskaarten, dat is echt genieten,groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. 2 mooie, totaal verschillende kaartjes voor het KKT! super!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Twee leuke kaarten! De eerste heeft mijn voorkeur, het plaatje is zo mooi!
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een vrolijke lentekaartjes in KKT kleuren!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaartjes Marijke, het voorjaar is in aantocht, lief plaatje met de vogeltjes erbij

    BeantwoordenVerwijderen
  12. 2 super mooie kaartjes zijn dit Marijke...het is je perfect gelukt in deze kleurencombi...mooie stansjes allemaal gebruikt...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super mooie kaarten en ook zo verschillend !!
    Leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. 2 mooie kaartjes Marijke. Lief plaatje op de 1e en een mooie stans op de 2e gebruikt.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Marijke.....jij haalt het voorjaar in huis met deze 2 MOOIE en FLEURIGE kaartjes. 2 MOOIE en toch verschillende kaartjes.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Twee hele mooie en heel verschillende kaartjes, leuk in de KKT kleuren! Van de eerste krijg je wel echt het lente-gevoel!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je heb twee hele mooie kaartjes gemaakt Marijke.
    De bloemen zijn prachtig en de vogeltjes zijn ook zo leuk!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige kaarten.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Twee mooie kaartjes heb je gemaakt. Het tweede draagt mijn voorkeur.
    Bedankt voor je reactie op mijn kaartjes en nog een fijne avond
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat ben je lekker met de kleuren combi aan de slag geweest Marijke. Mijn voorkeur gaat uit naar de bovenste. Ook al vind ik de onderste ook leuk! Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke kaarten met de kleuren van het KKT. De eerste is een echte voorjaarskaart. Past helemaal bij het voorjaarszonnetje van vandaag.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  22. heb je leuk gemaakt, mooie resultaten zijn het zo geworden, geslaagd hoor
    fijn dat je weer van de partij bent deze maand !
    nog een fijne avond,
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik vind je kaartjes allebei leuk met fijne accentjes.
    Groetjes,
    Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hey Marijke,

    Wat een vrolijke lentekaartjes!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat maakte je 2 prachtige kaartjes in de gevraagde kleuren. De eerste is ook zo vrolijk, dat past helemaal bij het weer vandaag. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuke kaarten Marijke!! Heel verschillend. Ben weg van je vogelkaartje!!
    Fijne dag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hier ben ik dan eindelijk.
    Jij maakte twee kaarten.knap.
    Tof hoe je het plaatje combineerde.
    De grote tekst is ook tof.
    Fijn weekend. X

    BeantwoordenVerwijderen