zaterdag 27 februari 2021

Een verjaardagskaartje!

 


Ik wil iedereen eerst bedanken voor de lieve berichtjes die jullie hebben gegeven op het verlies van Fjurdy. Het is zo fijn om te lezen en het helpt ons met de verwerking van het verlies!
Dus nogmaals dank aan jullie!

Ik heb vandaag een kaartje om even een ander berichtje te hebben. Deze kaart is voor mijn kleinzoon, die was al een heel eind gemaakt maar ik wilde er eigenlijk een muziekje in maken maar dat lukt helaas niet goed!
Dan maar zonder he?



Het is een mannenkaartje geworden. Niet te veel poespas. Ik ben begonnen met een blauwe cardstock en daarop een oranje en bruin papier. Ik heb de stans van de radartjes gebruikt met een licht grijs doorzicht papier waar ook een goudglas over zit.


Het mooie plaatje van de motor. Mijn kleinzoon in gek van crossen met de crossmotor, dus altijd aan het knutselen met zijn vader!


Bovenaan de leeftijd die ik twee keer heb uitgestanst.



En de tekst ook twee gedaan, er zit glitter oranje onder het bruin. Niet heel goed te zien maar in het echt is het wel erg opvallend al dat oranje glitter.
Verder valt er niet veel over te vertellen. Voor mijn kleinzoon is de binnenkant het belangrijkste want daar zit meestal geld in! Maar de kleinkinderen kunnen het wel waarderen dat je zelf een kaartje voor ze maakt! Dat vind ik dan wel weer leuk!
Wel dit was het wel weer voor vandaag. Een beetje grijze dag hier maar wel lekker om buiten te zijn.
Ik wens jullie een fijne dag en bedankt voor jullie bezoekje,
groetjes Marijke.



Dit kaartje doet mee met de uitdaging van mijn Hobbyhonk: een mannenkaartje




12 opmerkingen:

  1. Stoere gave mannenkaart Marijke.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie en stoere kaart voor je kleinzoon.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke en stoere kaart voor je kleinzoon, leuk om de cijfers en de tekst dubbel te stansen,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stoer!!
    De kleuren passen mooi bij elkaar, wat het echt jongensachtige maakt.
    Tja de inhoud is belangrijk, maar een mooie zelfgemaakte kaart kunnen ze echt waarderen hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje voor je kleinzoon Marijke lekker stoer.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke stoere kaart voor je kleinzoon Marijke
    Fijne zondagmiddag Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie stoere kaart heb je voor je jarige kleinzoon gemaakt.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart voor je kleinzoon. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Stoer verjaardagkaartje voor je kleinzoon, leuk gemaakt Marijke!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gecondoleerd met het verlies van jullie hondje.... het is een groot gemis als zo'n trouwe viervoeter en niet meer is.

    Je kaart voor je kleinzoon is écht top! Lekker stoer.... past perfect bij de leeftijd!

    Dank je wel voor je deelname bij MHH en heel veel succes

    BeantwoordenVerwijderen