maandag 15 februari 2021

Nieuwe uitdaging bij Girlz Creative Crafts !

 

Vandaag is het weer de 15e van de maand februari en daarom weer een nieuwe uitdaging bij GCC.


De uitdaging is deze maand: gebruik een dier op je kaart. 

Alles mag natuurlijk als er maar een plaatje bij zit die niet zelf is ingekleurd. Daar zijn weer andere blogs met uitdagingen voor. 

Ik heb een swingkaartje gemaakt! Wilde ik eens proberen! Het is een plaatje met een zeehond, al een oudje van Joy geloof ik, maar ik vind ze nog altijd leuk om te gebruiken.

                           

Op de andere kant een verjaardag wens.
 De cirkel draait door middel van een draadje wat ertussen is geplakt.
Verder nog  aangekleed met wat stansjes van zeedieren, zoals de zeemeeuw en het wadlopertje en de krab niet te vergeten.
Het plaatje van de meeuw met al de richtingsbordjes vind ik ook zo leuk. doet me aan Texel denken, daar staan er ook en dan kan je zien hoever Parijs bv is! Vind ik grappig!


 Nog wat waterplanten erbij vond ik ook wel kunnen!

Ik vond het leuk om te maken, zo'n swingkaartje. Zal ik zeker nog wel eens doen.
Doen jullie allemaal gezellig mee met deze uitdaging? Je hebt de hele maand de tijd tot 15 maart.
Laat je inspireren door de kaarten van de dames op de site.
Voor nu zeg ik bedankt voor je bezoekje en groetjes,






12 opmerkingen:

  1. Heel leuk gedaan Marijke en wat een schattig plaatje! Het papier is ook super gaaf!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een leuke kaart heb je gemaakt, geslaagd !
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart heb je gemaakt Marijke. Mooi model en leuk afgewerkt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke swingkaart heb je gemaakt met al die waterdieren!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart met de zeehond en leuk model met het draaiende deel ! Een extra leuke verrassing voor de ontvanger ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke dierenkaart Marijke .
    Groetjes , Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie, maritieme swingcard, leuk plaatje heb je gebruikt
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie, maritieme swingcard, leuk plaatje heb je gebruikt
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart! En ja dat moet toch wel lukken. Ik noteer hem!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi dit voorbeeldkaartje voor weer een leuke challenge Marijke, ook een geweldig leuk modelletje met een hele schattige zeehond erop...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk model, ik heb dit nog nooit gemaakt, is het moeilijk?
    Lief hoor, dat koppie van de zeehond.

    BeantwoordenVerwijderen