donderdag 4 februari 2021

Week 5 bij 52 WTC met een reminder





Week 5 bij 52 WTC met de kerstkaartjes. 
We hebben nog de uitdaging van Nancy met kerstballen op je kaart.
Deze keer heb ik een plaatje gekleurd met kerstballen.



Ik ben begonnen met een rood cardstock die al hulstblaadjes heeft en glanzend papier is.
Verder een paar papiertjes met de kleur rood erin verwerkt en daarna het plaatje.


 

Ik heb het plaatje van pinterest en gekleurd met de copics. Verder heb ik er glanzende accenten aangegeven met de jellypen en wat glitterlijm.
Nog een paar strikjes erbij voor een leuk effect.
Onder- en bovenaan heb ik de tekst gestansd en rood en blauw.
Een simpel kaartje maar met een leuk effect vind ik.
Doen jullie mee deze week met de uitdaging? 
Ik ben benieuwd hoeveel mensen meedoen zo aan het begin van het jaar?
Veel succes maar en ik kom zeker even langs vandaag bij jullie.
Voor nu bedankt voor je bezoekje en groetjes,
Marijke.







24 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Marijke met de leuke kerstballen, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie kaart met de vrolijk gekleurde kerstballen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie kerstballen en dan nog DP met kerstballen ook! Perfecte reminder voor onze challenge!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke kerstballen en mooi ingekleurd Marijke !!
    Fijne donderdag groet van Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die ballen knallen er uit Marijke!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een fleurige kaart.
    Mooi ingekleurd met de copics.
    Groetjes, Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi en kleurrijk kerstkaartje is dit Marijke, zo mooi die ingekleurde kerstballen erop..

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gezellige vrolijke kerstkaart!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart, mooi hoe je de kerstballen ingekleurd hebt, en voorzien hebt van wat bling,bling.
    Groetjes, Eri!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke vrolijke kaart, Marijke! Mooi papier en leuke kerstballen.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele mooie kaart met de leuke gekleurde ballen
    Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke combinatie, dat blauw en rood, het is meteen een echte Hollandse kaart, hihi.
    Ik heb mijn kerstkaart net op mijn blog gezet, ik doe zeker mee (of ik elke week ga halen weet ik niet, maar wel vaak), ik vind het ideaal aan het einde van het jaar, al die kerstkaartjes die al klaar liggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart met deze leuke kerstballen Marijke.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaart Marijke. Zo leuk hoe je de ballen hebt ingekleurd en hebt afgewerkt met de jellypen en glitterlijm.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een gave kerstballen Marijke!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een hele mooie “kerstballenkaart”.
    Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi met de kleurige kerstballen ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie kerstkaart met de leuke ballen, extra leuk met de strikjes,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een leuke vrolijke kerstkaart Marijke.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie feestelijke kaart !!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi kaartje heb je gemaakt Marijke!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel mooi kaartje, volgens mij in 'het echie' nog mooier met al de glimmende effecten.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hij is ontzettend leuk! En ik was hem toch weer bijna vergeten te linken!

    BeantwoordenVerwijderen