dinsdag 11 april 2023

Het goeie leven!

 


Vandaag nog zo'n kaartje die ik al eerder gemaakt had in het paars bij de KKT!
 Maar nu dan in het oranje!

Ik ben begonnen  met een witte cardstock en daarop een donkergroen cardstock 
en een geel papier die ik bewerkt heb met inkt in diverse kleuren geel en oranje.
Ervoor een plaatje van een bloemenveld waar ik een oranje papier onder heb gedaan. 



Voor het plaatje een mooie vaas met diverse zomerse bloemen.


In de hoek een lintje met een heel kleine tag. En de tekst stempel aan de andere kant.


Aan de binnenkant nog een papier dat ook vol zit met bloemen in de kleur.


Weer een heerlijk zomers kaartje af, gemaakt voor mensen die in de zomer jarig zijn.
Ik vind het een leuk kaartje net als de paarse variant. 
Nog even een reminder hieronder samen nog even !

       
                         

                                             

Wel dit is het weer. 

Jullie snappen zeker wel dat ik zin heb in de zomer en vakantie!! haha!
Ik kijk zo uit naar onze vakantie. Ik vind het dit jaar zo lang duren voor we gaan, maar dat is helemaal niet zo hoor!! 
En ik heb alleen maar leuke dingen in het vooruitzicht, dus wat zit ik te klagen.
 Ik ga eerst nog een weekje naar Texel en dan bijna gelijk daar achteraan naar Frankrijk.
( tenzij ze nog steeds aan het staken zijn daar door het hele land, dan weet ik het nog niet. 
Dan worden de plannen waarschijnlijk aangepast )
Alles op zijn tijd, we zullen zien!

Voor nu wens ik jullie een fijn weekeinde en bedankt voor jullie bezoekje.
Groetjes Marijke







6 opmerkingen:

  1. Deze variant is ook mooi zeg.
    Vrolijk, wat komt door het geel.
    Leuke plaatjes heb jij in voorraad, daarbij is het niet nodig om veel toe te voegen.
    Kan mij voorstellen dat je zin hebt in de vakantie, hier in Nederland zijn we nog niet erg verwend met het weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke kaart is dit!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn 2 hele MOOIE kaartjes Marijke. Als je ze zo beiden ziet gaat mijn voorkeur uit naar het kaartje van vandaag.....dat vind ik net iets VROLIJKER aandoen.
    En klagen? Dat doen we toch nooit.....hihihi.
    Liefs, Wilma 😀😀😀

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een prachtige kaart gemaakt met dat mooie boeket. Die met de mand lavendel vind ik ook erg mooi!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart in prachtige kleuren, echt heel zomers. Ja, we snakken weer naar vakantie. Gisteren hebben er 9.000.000 mensen gedemonstreerd.. maar op het platteland is het vast heel rustig,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie fleurige kaart Marijke, het geeft een zomerse sfeer weer vind ik. Ook de paarse variant is een plaatje. Gezellig dat je zoveel leuks hebt om naar uit te kijken.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen