zaterdag 29 april 2023

Van Harte!



Vandaag een vintagekaartje.

Ik heb een paar vellen met van dit soort plaatjes, allemaal ouderwetse strandplaatjes.
Dus ik ben maar eens begonnen met een kaartje te maken. 
Wist eigenlijk niet zo goed wat er mee te doen!

Ik ben begonnen met een witte cardstock en daarop een blauwe cardstock en daarop weer een papier wat ik zelf heb gemaakt met stempels en inkt. Dat was weer zo leuk om te doen dat ik dat zeker nog eens ga doen!


De foto's zijn wel weer wat donker, maar ik heb niet een goed plekje om foto's te maken. 
Ben aan het experimenteren maar lukt nog niet echt goed!
Achter de foto een glanskarton van goud.



Bovenaan een paar strandhuisjes in verschillende papiertjes uitgestansd


En een ouderwetse strandstoel, die vind ik ook nog steeds leuk! Met een mooi blauw kussentje.


Aan de binnenkant nog een papier gemaakt met dezelfde printjes als de voorkant.


Ik vind het een leuk kaartje geworden en deze wordt gestuurd aan een man. 
Vinden jullie dit wel een mannenkaartje? Of kan ik deze beter aan een vrouw sturen? 
Ik ben er zelf nog niet uit! Dus ik hoor het graag van jullie!

Dit was het weer voor vandaag. 
Ik wens jullie een fijn weekeinde en bedankt voor jullie bezoekje.
Groetjes Marijke.




 

7 opmerkingen:

  1. Wat heb je gaaf papier gebruikt Marijke....het is een hele leuke kaart geworden!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi geheel zo !!!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie strandkaart met een leuk,vintage plaatje, dat blauw erbij is extra mooi. Deze kaart kan voor een man en een vrouw, vind ik.
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke, vintage strandkaart. Hij is geschikt zowel voor vrouwen als mannen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja... het is ook zo leuk met stempels te werken. EN het is een supermooie kaart. Hij kan heel goed voor een man, hoor, maar ik ben het met bovenstaand eens dat het ook naar een vrouw zou kunnen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind dit echt een unisex kaartje, dus kan goed voor een man, maar ook voor een vrouw.
    Wat leuk, de strandhuisjes, ik vind dat echt iets hebben, die leuke huisje, in kleur, als een rijtje op het strand, héél leuk om dat ook op een kaart te verwerken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi kaartje met het nostalgische plaatje leuke strandhuisje heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen