zaterdag 22 april 2023

Van Harte!



Vandaag een kaartje voor mijn kleinzoon Jesse! Hij is al  weer 16 jaar geworden. 
Kleine kindjes worden groot!

Hij is op dit moment gek op trekker rijden. Hij werkte bij een bedrijf als stage die alleen maar dat doen en hij vind het prachtig. Dus ik heb voor hem een kaartje gekozen met een trekker!
Ik ben begonnen met een witte cardstock en daarop een blauw geruit papier.
Daarop een plaatje met een landschap.



De trekker is een stans met de kar erachter. Ik vind hem wel grappig.


De tekst twee keer uitgestansd.


Ook aan de binnenkant nog een trekker en een tekst. Aan de rechterkant nog een geruit papier.
Ik vind hem geslaagd en vind dat landschapje er leuk bij passen wat jullie?

Ik heb er later nog de grote cijfers 16 bij gedaan met een glanskarton.
 Heb ik niet meer gefotografeerd, sorry!

Wel dit is het weer. Ik wens jullie een fijn weekeinde.
Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes
Marijke.






 

7 opmerkingen:

  1. Geweldige kaart voor je kleinzoon !!!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met de jarige en je hebt een mooi kaartje voor hem gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Marijke....en wat een gave kaart heb je vor hem gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je kleinzoon Marijke en de kaart voor
    hem is supergaaf en ook toepasselijk…leuk gedaan hoor!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gefeliciteerd met je kleinzoon wat een stoere kaart met de tractor maakte je voor hem leuk het ruitjes dp erachter
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is inderdaad heel erg leuk dat landschap, past heel goed bij de trekker.
    Zo grappig om te lezen dat jouw kleinzoon ook Jesse heet, onze oudste heet ook zo, 23 jaar is hij al.
    Fijn dat jullie Jesse het zo naar zijn zin heeft op zijn stage, dat zorgt ervoor dat hij met plezier op staat 's morgens.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je een superleuke kaart gemaakt voor Jesse, leuk het landschapje en de trekker daarvoor, echt heel mooi gemaakt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen