donderdag 20 april 2023

Week 16 bij 52 WTC.

 




Week 16 met de kerstkaartjes bij 52 WTC. 

Vandaag een vrolijk en fris kaartje in mijn favoriete kleur  rood.
Ik had voor mijn verjaardag zoveel kaartjes gekregen van blogdinnetjes.

Allemaal hartelijk bedankt voor jullie mooie kaartjes.

Als ik terug ben vanuit Texel maak ik een foto en laat het jullie zien. Zo gezellig met je verjaardag al die kaartjes.

Maar nu dan mijn kerstkaartje.
Ik ben begonnen met een rode cardstock en daarop een wit DP die ik door de embossing heb gehaald.



Achter het plaatje een rood cardstock en een tapelintje met allemaal strikjes.


Het vrolijke plaatje met de twee meisjes helemaal in kerstkleding en hoofdtooi.



Nog een rode met witte sneeuwster met een rood knoopje en wit strikje.
Bovenaan nog een tapeje met de tekst.
Dit is mijn kaartje voor vandaag. Ik vind hem leuk wat jullie?

Ik zit nog heerlijk op Texel en we komen morgen pas weer terug.

Doen jullie weer gezellig mee deze week.
 Bep en Ineke laten jullie nog een voorbeeldkaartje zien bij  52 WTC

Veel succes iedereen en bedankt voor jullie bezoekje.
Groetjes Marijke.





10 opmerkingen:

  1. Hey Marijke,
    Wat een lief kaartje in rood en wit!
    Nog gefeliciteerd met jouw verjaardag!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kaart met dit leuke plaatje, geniet van Texel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief kerstkaartje heb je gemaakt.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kerstkaartje, Marijke. Lief plaatje heb je gebruikt! En rood is altijd mooi voor kerst!
    Veel plezier nog op Texel, ik hou van de Wadden.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie kaart met leuk plaatje.
    Dat is heerlijk genieten op het mooie Texel.
    Nog een fijne dag en groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje in het rood/wit en het nostalgische plaatje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk in dit rood en wit !!!!
    Heerlijk Texel !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Marijke!
    Je kerstkaart van deze week is ook weer heel lek!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel leuk in het rood, mooi kaartje.
    genieten nog maar van jullies laatste dag op Texel.
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je een mooie kerstkaart gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen