woensdag 26 april 2023

KKT lila met mauve.

 



Vandaag de laatste woensdag van de maand april dus hebben we weer een KKT bij Martina.

We hadden al de kleur Lila en daar heeft Anita de kleur Mauve bij gekozen.
Een moeilijke combinatie vind ik, want die kleuren lopen zo'n beetje in elkaar over.
En ik geloof dat ik meer mauve dan lila heb gebruikt. 

Ik ben begonnen met een witte cardstock en daarop een mauve papier.
de volgende papiertjes heb ik gedaan naar de sketch van Cheerfull Sketches.
Het kon nog net.
Ik heb hem wel weer gedraaid.
Diverse kleuren papier en de lila door de embossing gehaald. 
Alle papiertjes heb ik nog voorzien van een witte onderlaag.



Het plaatje is een voorgekleurde en die heb ik op een mooie stans geplakt maar wel iets verhoogd.
Bovenaan nog een tekst met een dikke knuffel.



Aan de andere kant nog een strik van een glanzend tule in het lila/mauve. 
Het heeft diverse kleuren in zich.

Ik vind het een mooi kaartje geworden in deze kleuren en hij krijgt zeker wel een bestemming.
Ben benieuwd wat iedereen er van gemaakt heeft. Ga vanmiddag zeker even kijken.
Zijn jullie ook nieuwsgierig, ga dan bij Martina langs.
Voor nu zeg ik bedankt voor jullie bezoekje en groetjes
Marijke.


Deze kaart doet mee met de uitdaging van:

Cheerfull Sketches Challenge Blog met een sketch






14 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart. Het plaatje is pure nostalgie.
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi kaartje, Marijke. Alles past mooi bij elkaar.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En dan vergeet ik je nog te bedanken voor het meedoen bij Cheerful Sketches!!
      xxx Margreet

      Verwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Marijke. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt de sketch knap verwerkt in de KKT-kleurtjes, mooi kaartje!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart in de KKT kleuren Marijke!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje in de KKT kleuren en prachtig verwerkt in deze schets

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk met het geëmboste papier, mooi plaatje in een schitterende stans, kortom topkaartje, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie uitwerking van de schets !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schattig plaatje op een hele mooie kaart, je hebt een perfecte kleur mauve gebruikt en ook een leuk strook lila, een hele mooie kaart,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Marijke,
    Oh, die is lief... Mooie kaart werd het.
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig kaartje en plaatje dat je gebruikt hebt is Supermooi !
    Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattig en lief kaartje heb je gemaakt. Het mooie plaatje is ene mooie toevoeging aan het geheel. groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat mooi gemaakt dat kaartje met het schattige plaatje.
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen