donderdag 27 april 2023

Week 17 bij 52 WTC met een uitdaging!







Week 17 met de kerstkaartjes bij 52 WTC. 

Het is de laatste donderdag van de maand april dus we hebben weer een uitdaging voor jullie.

Vandaag mocht Jantine kiezen en zij wil een monochroom kaartje, dus alles in een kleur.
Ik heb gekozen voor de kleur mintgroen.

Ik ben begonnen met een groene cardstock en daarop een groen streepje. Ik heb een oude sketch van Sketch Saturday gebruikt.


Het plaatje is al een heel oud plaatje die ik ooit gekregen had en ik er nooit iets mee kon dacht ik. 
Maar ook niet weggooien, want dat vind ik heel moeilijk!
Ik vond het een leuk plaatje maar ook weer niet zo om te gebruiken.
En nu heb ik hem dan toch eindelijk gekleurd met potlood en glitterstiften en vind ik hem eigenlijk superleuk!


Achter het plaatje nog een groen papier gedaan en een kartelrandje in glittergroen.


De tekst uitgestanst uit glans papier en een postzegel achter gedaan.


Ook aan de binnenkant een tekst en een groen sterrenpapier.

Dit is mijn kaartje voor de uitdaging, volgende week nog een reminder. 
Jullie kunnen vanaf morgen allemaal weer meedoen.
Ik zou zeggen, doe gezellig allemaal mee en veel succes.
Ik kom zeker nog een keertje bij jullie langs, want vanaf volgende week gaan we op vakantie en dan kom ik een tijdje niet meer bij jullie langs.

Ik had nog beloofd een foto te laten zien van de kaartjes die ik gekregen had voor mijn verjaardag.
Bij deze twee foto's.



Iedereen nogmaals hartelijk dank voor de mooie kaartjes.
  Ze blijven nog een poosje staan en waarschijnlijk zelfs tot na de vakantie! haha!

Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes,
Marijke.






 

16 opmerkingen:

  1. wat en mooi kaartje met de groene kleuren
    wat een hoop kaartjes heb je gekregen gezellig hoor
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. helemaal leuk is je kaartje geworden !
    fijn te zien dat mijn kaartje ook aangekomen is ! top
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie kaart. Fijn dat je zoveel kaarten kreeg!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kerstkaart, Marijke, met een heel leuk plaatje van zo'n sneu kerstboompje! En wat mooi dat glans-mintgroene papier.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja inderdaad ,een erg leuke kaart en ook de binnenkant is erg mooi.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik weet niet meer of ik je mijn felicitaties voor je verjaardag heb overgebracht, anders bij deze nog gefeliciteerd.
    Wauw zeg, bij jou staan ook heel wat mooie kaartjes te pronken. Leuk hé, zoveel echte verjaardagspost.
    Je kerstkaart in monochroom is ook heel leuk.
    Knap gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje heb je gemaakt Marijke!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Marijke,
    Wat een leuke kaart maakte jij als voorbeeld voor de uitdaging van deze maand. Die spar zonder naalden, ja zo zien ze er meestal uit na Kerstmis hé!
    Nog gefeliciteerd met jouw verjaardag, die heb ik gemist...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt een heel leuk plaatje gebruikt op je monochrome kerstkaart, alles past mooi bij elkaar.
    Fijn dat je zo verwend bent met heel veel kaarten.
    Wij hadden vandaag ook mooi droog en zonnig weer,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt een mooie kleur gekozen voor deze uitdaging Marijke. Het is een leuke kerstkaart geworden. Je bent goed verwend met verjaardagspost, superleuk.
    Lieve groetjes Miranda (bolletje lucky)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuk al die verjaardagskaartjes! Genieten he!
    Mooi monochroom kaartje, beetje triestig boompje, maar wel mooi gekleurd ;-) en tof met de bling bling erbij!
    Geniet van jullie vakantie binnenkort. Weer richting Frankrijk?
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi dit kaartje met de groentinten en inderdaad een mooi plaatje. Zou zonde zijn om dit niet te gebruiken
    Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart Marijke en alsnog gefeliciteerd met je verjaardag.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk Marijke! Mooi in groen. Ik zie van alles voor bij komen in monochroom, genoeg inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke sketch, met cirkels maakt het altijd wat speels.
    Mooie kleur heb je gebruikt, dat glimmende erbij is lekker feestelijk.
    Wauw, wat veel kaartjes heb jij gekregen zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een schitterende kerstkaart in het groen,knap werk en alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag en wat kreeg je veel mooie kaarten.
    Een fijne vakantie xx

    BeantwoordenVerwijderen