zaterdag 23 september 2023

Hoera! Hoera! Hoera!



Ik heb een mannenkaartje gemaakt met die leuke plaatjes van Daantje.
Ik heb een vel met mannen en een met vrouwen en als ik er naar kijk wordt ik al vrolijk.
Zo leuk die vrolijke oudjes!

Dus ik heb een kaartje gemaakt voor een krasse oude man die 83 wordt.
Ik ben begonnen met een crème cardstock en daarop een dp met tekst. Daarop diverse stukjes papier met allemaal een glanzend karton eronder.



Het plaatje er bovenop en ook hier nog een glanskarton onder gedaan.


Zo'n vrolijke rocker met een big "smile"!


Nog de tekst in blauw glanskarton en de cijfers ook.
Aan de binnenkant de derde hoera!


Aan de andere kant nog een dp in de kleuren van het krantenpapier van de voorkant.
Wel dit is het weer, wat vinden jullie van deze vrolijkerd?

Er komen er nog meer want ik had een paar verjaardagen van oudere mannen.
Ik wens jullie allemaal een fijn weekeinde en bedankt voor jullie bezoekje,
groetjes Marijke.





 

6 opmerkingen:

  1. Wat een. Mooie vrolijke verjaardagskaart kaart. Superleuk gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie en vrolijke mannenkaart met een leuk plaatje,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuke kaart Marijke! Een kras oudje! Ik snap dat je vrolijk wordt van deze plaatjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk Marijke !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk plaatje😂
    Dat kan je niks anders mee dan alleen maar vrolijke kaartjes maken.
    Deze is echt super leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje zo te zien heeft opa wel zin in het feestje als die op visite komt is het zo wie zo gezelllig
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen