maandag 11 september 2023

Oh lala!!

 


Vandaag nog een kaartje voor de uitdaging bij Knutsel en Kadootjes.
Zij willen pockets zien en dat heb ik gedaan!
Ik had heel mooi papier gekocht en deze wilde ik eens gebruiken. 
Ik ben begonnen met een crème cardstock en hier het papier van Craft o 'Clock met Clang & Dirt.
Het is heel mooi papier voor achtergronden.
Daarop een stuk papier van de achterkant  van dit papier een pocket gemaakt. ik heb er nog een grijs randje achter gemaakt.



De plaatjes komen uit een heel uit vel van Steam Punk plaatjes.
Bovenaan nog een randje die ik wat meer bruin/oranje heb gemaakt.
De stempel is al een heel oudje.


Hier nog de labels die in de pocket zitten. Op de lege label komt nog een tekst, maar ik weet nog niet precies wat!
Ik vind het een leuke mannenkaart.
Aan de binnenkant komen ook nog een restje papier en wat Steampunk dingen, maar dat is nog klaar.

Ik wilde graag meedoen met de uitdaging van K&K met een pocketkaart.
Nog even een warme dag vandaag en dan hopelijk iets minder!
Ik vind dit niet echt leuk meer! Maar ik denk menig mens met mij!
Een fijne dag allemaal en bedankt voor jullie bezoekje.
Groetjes Marijke.




6 opmerkingen:

  1. Wat knap gemaakt.
    Ik heb echt helemaal niks met deze stijl, dat Steam Punk.
    Maar dit kaartje vind ik wel heel erg leuk, dus misschien heb ik ef toch wel iets mee, haha.
    Leuk zoals je de pocket verwerkt hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met je mooie dp leuk hoe je de pocket hebt verwerkt en de leuke plaatjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie steampunk kaart heb je gemaakt met dit mooie papier, leuk met de labels. Het lijkt dat het vandaag nog warmer is dan de voorgaande dagen..
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuke kaart met een tintje steampunk.
    Gelukkig hier al iets koeler.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben het met je eens. Het is een heel leuke mannenkaart! Mooi gedaan met de pockets en de labels. Dank je wel voor het meedoen bij K&K.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi gedaan en ook echt mooi papier!!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen