vrijdag 1 september 2023

Zet de bloemetjes maar buiten!


Ik heb ook een dieptekaartje voor jullie.
Wilde ik ook eens maken!
Het is een ronde kaart geworden met de stans van M.

Eigenlijk kon ik geen goed papier vinden om dit te doen. Toen heb ik maar een oud boek van de A. gepakt en een vel in gedeeltes gesneden.
De randjes heb ik wel vier keer gedaan want ik wilde toch een grijs bovenrandje hebben.


Verder heb ik diverse plaatjes uitgeknipt en er verhoogd voor geplakt.



Nog een tekst erbij met een knijpertje en ik heb nog een grote cirkel aan de achterkant gedaan met een stukje cardstock, zodat de kaart gewoon open kan en je binnenin nog wat kunt schrijven.

Ik vind dit toch wel moeilijk, je ziet bij de meeste van dit soort kaarten niet veel meer erbij maar dat vind ik nu juist moeilijk.
Ik hou van volle kaarten dus wil er altijd meer dingen bij doen.
Wat vinden jullie ervan? Goed genoeg of toch te veel erbij?
Ik hoor het graag.
Groetjes en bedankt voor jullie bezoekje.
Marijke.

 

6 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de layoutmal en het mooie dp ik vind hem zo u mooi genoeg als je er nu nog wat bij zou doen wordt het erg druk maar dat is persoonlijk ik hou van strak
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb dit zelf nog niet geprobeerd, ga ik toch eens doen, je ziet het veel op dit moment.
    Ik vind deze ronde variant erg leuk en het grijze randje maakte het mooier dan het randje in dezelfde kleur vind ik.
    Ik denk dat alleen het kaartje met tekst op deze kaart goed was geweest. Ik snap helemaal wat je bedoeld met dat je vaak meer op je kaart wel doen. Wij kaarten maaksters denken al gauw dat het te weinig is omdat je soms snel klaar bent met het kaartje maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk geworden !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie, sfeervolle dieptekaart
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor de uitgebreide en informatieve artikelen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn wel leuk vind ik, maar voor mij is het ook niet echt iets. Je kunt er gewoon niks extra's op kwijt. Ik vind het wel leuk dat je grijze randjes hebt gedaan,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen