zaterdag 16 september 2023

Van Harte!


Hier nog een kaart met de plaatjes van de lieve meisjes.
 Ik weet niet meer van wie deze zijn, maar ze zijn nu bijna op.
Ik heb nog een plaatje, dus nog een keer zo'n kaartje maken.

Ik ben begonnen met een crème kleurig cardstock en daarop een lila papier.
Een strook van heel licht lila met een randje van hologram papier erachter. 
Dan diverse cirkels en daarop het plaatje.



Onder het plaatje ook een hologrampapier waar ik een mooie rand van heb gestanst.
Bovenaan nog een tekst van glanskarton in het lila.
Om het plaatje een crème rand aan de zijkant en bovenaan ook nog een randje.


Een bloementoefje van zelf gemaakte bloemen.
Als hartje een glans steentje en nog een strikje erbij.



Ik vind dit een mooier kaartje vergeleken bij die van een poosje terug.
Hier nog even een kijkje van die kaart.


Wel dit is het weer. Ik wens jullie een fijn weekeinde en bedankt voor jullie bezoekje.
Groetjes Marijke.









 

5 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met het lieve plaatje en de mooie randjes en kantjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is wel een heel bekend plaatje…jij hebt het prachtig verwerkt op je kaart en ook heel mooi gekleurd!
    Fijn weekend verder, groet Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook alweer zijn leuk plaatje.
    Het is nostalgisch en romantisch tegelijk.
    Ik vind het erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn schattige plaatjes van Sugar Nellie, ook deze kaart is weer super mooi geworden,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen