donderdag 21 september 2023

Week 38 bij 52 WTC.

 

Week 38 met de kerstkaartjes bij 52 WTC. 

Vandaag een groen kaartje.
Ik ben begonnen met een groen cardstock en daarop een heel oud papier uit een boekje waar ook allemaal kerst takken staan.
Daarop het vierkant van cardstock met een vierkante stans in het groen die ik verhoogd heb geplakt.
Eronder een groen geruit lint.


Op het plaatje allemaal zelf gemaakte kerstpoppetjes, grappig he?



In de hoek nog een koekmannetje die ik met wat met groen heb aangetipt.


Rechtsboven een tak met een kerstbloem.


Ook aan de binnenkant nog een mooi papier uit datzelfde boekje als de voorkant en een stansje en tekst.


Ik vind het een vrolijk kaartje geworden, wat jullie?

Ik heb een nieuwe pc en toch nog steeds problemen om bij bepaalde blogs commentaren te geven.
Ik vind dit heel vervelend, kijk iedere keer of het wel gaat maar het blauwe blokje van "inloggen met google" blijft maar komen.
Het gaat om de volgende blogs van de dames:

Daphe, Diny, Petra, Epie, Joke, Marian (Oma's kaartenhoekje)Nelleke, Nynke en Hobbykamer.

Dames het spijt me dat ik geen commentaren bij jullie kan geven. 
Jullie zijn zo trouw bij mijn blog. Ik hoop dat jullie dat wel blijven doen. Ik blijf het proberen.

Ik wens jullie verder weer veel succes met de kerstkaartjes.
 Jullie kunnen tot 23.59 uur je kaartje koppelen bij 52 WTC. 

Bedankt voor jullie bezoekje en 
groetjes Marijke.






12 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met het leuke plaatje en de leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi zeg, al dat groen en dan de kleuren in het plaatje, ik vind het héél mooi bij elkaar.
    Oh jee, ik zie mijn man ook staan.
    Geeft niks, geen stress, ik hoop dat ik je vanzelf weer eens voorbij zie komen op mijn blog. Ik ben helaas niet handig, dus kan je niet helpen.
    Wat misschien wel kan..... dat je reageert op iemand die op mijn blog en berichtje heeft geplaats, dus op "beantwoorden" klikken en dan een reactie plaatsen. Geen idee of dit lukt, maar er is iemand die dat ook vaak doet op mijn blog, dus wie weet is dat ook wat voor jou.
    Die reactie is dan wel vaak "anoniem", dus mocht het lukken, zet dan even je naam eronder😊

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat n mooie vrolijke kerstkaart Marijke, leuk met dat houten figuurtje erop , echt goed van je !! Krijg bij jouw blog ook steeds een melding hoor , bij iedereen wel 🙄
    Groetjes Epie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie vrolijke kaart, Marijke! Wat een leuk plaatje! Mooi ook aan de binnenkant nog iets leuks.
    Vervelend dat je problemen met reageren blijft houden, ik weet ook geen oplossing helaas.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een mooie kaart gemaakt met dit vrolijke poppen plaatje, de grote bloem en koekenmannetje.
    Heel vervelend dat je niet kunt reageren. Misschien dat diegene wat instellingen moet veranderen. Jij komt bij mij ook anoniem, maar met je naam weet ik dat jij het bent;-)
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gezellig kaartje Marijke!
    Heel vervelend dat je niet kunt reageren,
    Ik zie mijn naam er ook bijstaan.
    Heb je al via Edge geprobeerd....bij mij lukt het op dit moment ook alleen via Edge .
    Ik kreeg voorheen ook wat jij zegt inloggen met google.
    Groetjes en succes,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is zeker een vrolijke kerstkaart Marijke en dat plaatje is heel leuk. Wat naar dat je steeds tegen dat probleem aanloopt. Kun je ook niets vinden op google of in de helpdesk van Blogger? Ik beland nog regelmatig in de spam en anderen ook bij mij, zoooo irritant.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kerstkaart met deze leuke kerstpoppetjes.
    Vervelend dat je op sommige blogs niet kunt reageren.
    Blogger zet sommige reacties ook wel in de spam.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi dit kaartje en zoveel mooie leuke details.
    Top. Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk met alle details erop !!!!
    Mooie "takken achtergrond".
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bedankt voor je inzet om deze blog zo informatief te maken

    BeantwoordenVerwijderen