zaterdag 9 september 2023

Van Harte!


Vandaag heb ik een romantisch kaartje met het plaatje van een lief meisje.
Ik heb er nog een paar en wilde deze eens opmaken, dus er komt er nog eentje later!

Ik ben begonnen met een witte cardstock en daarop een blauw en een gebloemd papier.
Nog een stuk blauw papier met een randje wit eronder. En daarop Nog een ovaal die ik geëmbosd heb met roosjes.
Het plaatje heb ik afgewerkt met een roze inkt en op een roze cirkel geplakt van glanskarton.



Ik heb nog een paar van deze plaatjes en heb er daarom nog eentje gemaakt, die laat ik later zien aan jullie.
Onder het plaatje nog een stansje van een bloemenrandje. 
Op het plaatje nog een paar glitter steentjes geplakt.


Nog een bovenrandje en een strikje. De letters van de tekst twee keer gestanst.



Wel, dit is het weer. Ik vind dit moeilijke kaarten om naar iemand te sturen. Gek he?
Ik vind het eigenlijk geen goede verjaardagskaarten maar ja!
Ik wens jullie een fijn weekeinde en bedankt voor jullie bezoekje.
Groetjes Marijke.









 

8 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kaartje Marijke!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, ik vind dit een hele mooie verjaardagskaart Marijke en ik ben binnenkort jarig hihi. Mooie kleuren, lief plaatje en mooi gedecoreerd, niets mis mee!
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met het mooie plaatje en de leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De Sugar Nellie's ik ken ze nog.
    Ik heb er vroeger enkele digi's van ingekleurd om kaarten mee te maken.
    Die kaarten gebruikte ik meestal voor communiekantjes of voor lentefeestjes.
    Het is een mooi kaartje geworden Marijke.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo leuk zijn de plaatjes van Sugar Nellie, ik maak er ook graag verjaardagskaarten mee. Je hebt de papiertjes leuk gecombineerd met het lieve plaatje,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een hele mooie kaart geworden. Prima als verjaardagskaart… ik zie niet in waarom niet… juist leuk zou ik zeggen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk plaatje vind ik.
    Zonde om weg te gooien, toch?!
    Misschien van de volgende een "zomaar" kaart maken, want daar is dit plaatje heel geschikt voor vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi romantisch verjaarskaartje.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen