zondag 18 maart 2018

Een dikke kroel


Deze week laat ik jullie een kaart zien die ik gemaakt heb voor de challenge bij Vintage and More of Facebook. Deze was al eerder maar had hem nog niet hier laten zien.
Het ging erom dat je rozenpapier gebruikte. Het papier is uit een blok van de Action geloof ik
Het plaatje heb ik gekregen van een vriendin. Ik heb een randje om het plaatje gemaakt en een kant boven aan de kaart gemaakt. onder de strik zit ook nog een stukje kant.
Verder een bloementoef met een papieren roos en een tekst. Dit alles nog geplakt op een geel papier en daarna op de kaart zelf.Wat vinden jullie hiervan. Ik moet zeggen dat ik hier niet zo goed in ben. Ik zie zulke mooie kaarten voorbij komen maar mij lukt het niet echt!
Ik ben wel tevreden maar toch!! Ik hoor graag wat jullie ervan vinden.
Alvast bedankt voor je bezoekje en groetjes,
Marijke.





7 opmerkingen:

  1. Een chique kaart heb je gemaakt Marijke.
    Toffe combinatie van alles wat erop te zien is.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie kaart Marijke,
    leuk in het geel en een prachtig plaatje, ik zag je kaart al op FB, echt heel mooi,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooi romanfisch kaartje!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie kaart Marijke. Leuk die kanten rand aan de bovenkant, chique ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart Marijke. Niks mis mee!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart geworden. Wat heb je alles mooi geombineerd!
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen