zondag 11 maart 2018

Een mannenkaart


Vandaag wil ik jullie een mannenkaart laten zien. Ook voor mij een uitdaging altijd!!
Ik heb een heleboel papier met dit soort plaatjes erop, het is DP maar ik heb dit plaatje uitgeknipt.
Het is een plaatje van een tennisser! Ik heb er wat donker papier bij gezocht, vond ik wel passen bij zowel mannen als vintage want dat is het toch wel!
Verder de randen bewerkt met goudpasta en de teksten helemaal gekleurd.
Nog een mooie hoek uitgestanst en erachter gedaan.
Ik ben blij dat ie weer af is!! Wat jullie? Verder valt er weinig over te vertellen.
Dus bedankt allemaal voor je bezoekje en groetjes
Marijke.






9 opmerkingen:

  1. Wat een mooie mannenkaart Marijke, leuk plaatje en ook de hoek past er perfect bij,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie vintage mannenkaart. Mooi afgewerkt met dat goudpasta.
    Ik ben benieuwd naar je stempelkaart.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele geslaagde mannenkaart !
    Ik vind het ook altijd moeilijk !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gemaakt!!! Het is mooie, nostalgische mannenkaart geworden.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh die is echt wel tof gemaakt zeg !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi gemaakt! Mannenkaarten, blijft lastig he?
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk deze mannenkaart. Marijke. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Your blog was absolutely fantastic!
    Great deal of great information & this can be useful some or maybe the other way.
    Keep updating your blog,anticipating to get more detailed contents.
    ดูหนัง

    BeantwoordenVerwijderen