zondag 4 maart 2018

Time Flies


Ik ben ook een beetje bezig geweest met inkt achtergronden.
Ik vond het leuk om eens niet de hele kaart te bewerken maar een stuk en daar dan een stempel op.
Eigenlijk een kaart die snel klaar is.
Wat achtergrond, een stempel erop en een kader eromheen. De tekst is geprint.
Een turquoise papier erachter en dat allemaal op de kaart geplakt.
Ik weet het niet of dit nu iets voor mij is maar zo af en toe een kaartje gaat wel!!
Ben benieuwd wat jullie van zulke kaartjes vinden.
Laat het gerust weten, voor nu een fijne zondag en bedankt voor je bezoekje,
groetjes Marijke.




7 opmerkingen:

  1. Leuk om te lezen dat dit ook voor jou geen dagelijkse kost is om te doen. Ik vind het ook altijd een uitdaging.Leuk om te zien dat je deze stempel met deze tekst gebruikt. Ik gebruik deze stempel nl alleen voor condoleance kaartjes.
    Mooi gedaan!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marijke, ik houd wel van variatie en ik vind dit ook weer een mooie kaart met een leuke techniek. Juist leuk om jezelf én anderen steeds te blijven verrassen. Misschien ontdek je zo nog bij jezelf onbekend talent :)
    Mooie kleurencombinatie ook.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marijke,
    Leuk om eens een keer iets anders te doen, ik moet er zelf niet aan denken, je hebt een mooie kaart gemaakt
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Marijke!!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen