donderdag 29 maart 2018

Week 13 van 52 WTC met uitdaging



Week 13 van 52 WTC.
Vandaag is het de laatste donderdag van de maand dus weer een uitdaging.
Deze keer mocht Nancy kiezen en zij koos voor een kerstboom op je kaart of de vorm van een boom of iets met een kerstboom!
Ik had nog van die leuke stansjes gekregen uit China en die ben ik gelijk gaan uitproberen. Ik ben zo blij met Ali en vind het zo leuk iedere keer een envelopje op je mat!!
Deze boompjes ook, heel simpel maar zo leuk!
De achtergrond heb ik gedaan met inkt en diverse kleurtjes en de papiertjes van de boompjes zijn mooi glanzend behalve de witte dan!
Verder wat versiersels erbij, een tape of een sterretje en wat stickels.
Allemaal nog een tekst en klaar is de kaart. Gelijk maar liefs drie!
Volgende week weer wat anders maar ik vind deze kaartjes leuk en deze stans zal ik zeker wel meer gebruiken.
De uitdaging is leuk en voor iedereen wel in te passen denk ik. Ik hoop dat jullie allemaal mee doen,
ik kom zeker even bij jullie langs.
Veel succes allemaal en bedankt voor jullie bezoekje,
groetjes Marijke.




20 opmerkingen:

  1. Jij bent ook al druk bezig geweest, wat zijn ze stuk voor stuk gaaf Marijke...
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuke kaartjes, Marijke. Jij had de smaak te pakken! Het zijn wel gave stansjes uit China.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige bomenkaarten, Marijke!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wonderschone serie kaartjes Marijke ,mooie kleurtjes
    Fijne donderdag en alvast een fijn paasweekeinde hoor.
    Groetjes van Epie ....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat mooie kaartjes, heel leuke boompjes en zo mooie kleuren, super ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooi drietal heb je gemaakt Marijke. Door de andere materialen lijken de boompjes ook steeds anders, mooi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Marijke,
    hele mooie kaarten met de boompjes, ik heb deze ook, maar wist er niet zo goed raad mee, ga nog eens aan de slag..
    Ik vind de jouwe echt super!
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke kaarten met mooie achtergronden!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha ik ben ook altijd blij als Ali is geweest hoor. Leuke malletjes! En dus leuke kaartjes.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke boompjes! En je kunt er alle kanten mee op. Eigenlijk lijken de kaarten wel op elkaar maar door verschillende kleuren lijken ze toch ook weer heel verschillend.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je leuke kerstkaartjes gemaakt met de prachtige kerstbomen Marijke!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Marijke, wat een mooie kaartjes, dit is helemaal mijn ding !
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo jij hebt hard gewerkt: drie leuke bomenkaartjes! Wat een verschillend effect door de diverse kleuren. Mooi!
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mooie boomstansjes! Schitterende kaartenreeks Marijke!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. 3 schitterende kerstkaartjes Marijke...zo mooi die sprankelende kerstboompjes erop

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke serie kerstkaarten met die mooie boompjes en achtergrondjes! Door het verschillende papier is elke kaart toch weer anders.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaartjes Marijke.
    Lieve groetjes en fijne Paasdagen,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Toffe kaartjes, (letterlijk) schitterend!
    grt COlien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hey Marijke,

    Door verbouw-perikelen is mijn reactie wat later dan voorzien. Maar toch ga ik nog even bij de kerstkaartjes kijken van donderdag...

    Wat maakte jij een leuk setje kerstboomkaarten! Helemaal top!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen