donderdag 22 maart 2018

Week 12 van 52 WTC.


Week 12  met de kerstkaartjes bij 52 WTC.
Deze week mogen Martina en ik een voorbeeld laten zien ter inspiratie bij 52 WTC.
Ik heb een licht paarse met zilvergrijze kaart gemaakt.
Ik had dit plaatje en vond het wel moeilijk om er iets bij te zoeken. Maar het is uiteindelijk toch gelukt! 
De bovenrand van de herten is van lichtgrijs en die zit boven op het lila papier. Een zilver lint ter afscheiding  en onder het plaatje een mooie stans van sneeuwvlokken in het grijs.
De tekst winter twee keer opgeplakt en nog wat zilveren sneeuwsterretjes. Een kleine tekst onder in de hoek en voila klaar is de kaart! Ik heb een aantal van deze winterse plaatjes dus er zal best nog eens een "koud "kaartje voorbij komen. 
Maar daar hou ik wel van, kerstkaarten met veel sneeuw en sneeuwlandschappen.
Doet me wel een beetje aan vroeger denken, bij jullie niet?
Alleen op een plaatje wil ik het nog hoor, want verder mag voor mij de lente wel weer beginnen haha!
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Kom vandaag zeker even bij jullie langs kijken hoe het je vergaat met de kerstkaartjes! Veel succes allemaal maar weer en groetjes,
Marijke.





14 opmerkingen:

  1. Prachtig kerstkaartje! Doet me ook aan vroeger denken. Die sneeuw hoeft van mij ook niet meer maar nu regent het weer en dat is ook niks als je er op de fiets door moet. Hopelijk wordt het snel droog. Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een mooie winterse kerstkaart geworden! Prachtig plaatje en mallen heb je gebruikt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie kerstkaart Marijke, daar zou ik wel willen wandelen :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi Marijke! Mooie mallen en prachtige nostalgische afbeelding.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel winters is je kerstkaart Marijke, wat een mooie hertjes! Omdat je op donderdag op mijn blog komt reageren, is het hoog tijd je blog te gaan volgen!
    Groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een prachtig plaatje Marijke ! Heel mooie kaart !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart, mooi plaatje en die herten zijn supermooi ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie kaart en dat plaatje is super!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Soms duurt het naar papier zoeken nog langer dan de kaart maken. Je hebt een mooi ijzig kaartje gemaakt,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooie winterse kaart !!!!!!
    Alles past mooi bij elkaar !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow......prachtig winterkaartje Marijke!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prachtige kaart Marijke, mooi met die borderrand!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi dit kerstkaartje Marijke..met inderdaad een prachtig winters plaatje erop en daarbij weer leuke details allemaal..

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen