dinsdag 13 maart 2018

Hiep hiep hoera!


Ik heb een kaartje gemaakt naar de sketch van De Egel.
Een simpele sketch met niet veel opsmuk maar dat is ook wel eens leuk.
Er moet wel een dier op staan en dat was wel even een dingetje want die had ik niet zo gauw voorhanden. Dan maar een kleurplaatje van Pinterest en ingekleurd met de copics.
Hij blijft altijd leuk voor een verjaardag!
Ik heb het een beetje in de mintgroene kleuren gehouden.
Het zijn allemaal papiertjes met een glittertje erop.
De belichting is helaas niet zo goed want bij het fotograferen was het heel zonnig en dat is ook weer niet goed voor de foto's. Het papier achter het plaatje is een houtprint.
De kaart is een lang model, ik heb hem aangepast naar een envelop die ik nog had liggen zodat hij daar in kon. Verder valt er niet veel over te vertellen.
Hij doet mee met de uitdaging van De Egel.
Wat vinden jullie ervan? Is ie leuk of niet? Ik ben er wel blij mee!
Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes,
Marijke.




10 opmerkingen:

  1. Mooi zeg! Ik vind de kleurtjes van het papier zo mooi en dan de prachtig ingekleurde schildpad. Top kaartje!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk gedaan Marijke!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tof kaartje, mooie kleuren... toch liever een minder mooie foto door het zonnetje dan door de donkere dagen...
    Fijne avond
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart Marijke, leuke kleurtjes en een heel lief afdrukje,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooie kaart met een leuke schildpad!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een leuk kaartje geworden.
    Gelukkig loopt deze de schildpad niet zo hard, want dat zou nog zonde zijn van het heerlijke cakeje ;o)

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk kaartje, mooie tintjes!
    grt Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart en dat plaatje is echt super grappig!
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie kerstkaart in de traditionele kleuren.Daar hou ik wel van. En je kaartje voor de Egel is ook mooi hoor.
    groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuke kaart heb je met de sketch gemaakt!
    Grappig schildpadje heb je erop verwerkt.
    Fijn dat je meedoet aan de challenge bij De Egel.
    Groetjes Marja DT.

    BeantwoordenVerwijderen