woensdag 28 maart 2018

KKT maart met de kleuren turquoise met mosterdgeel


Het is alweer de laatste woensdag van de maand maart en dus tijd voor de KKT bij Martina.
Deze keer zijn het de kleuren turquoise met mosterdgeel.
Een leuke combinatie maar turquoise blijft een moeilijke kleur om papier uit te zoeken.
Ik denk dat mijn kleur ook iets te groen is, het lijkt meer aquablauw ipv turquoise.
Maar het was het beste wat ik kon vinden!! Ik wilde eigenlijk eerst een heerlijk voorjaarskaartje maken met deze kleuren maar ik had ook eigenlijk geen plaatje van iets voorjaarsachtig wat bij de kleur past.  Nu is mijn kleinzoon volgende week jarig dus daar moest ook een kaartje voor komen.
Hij zit momenteel op basketbal dus deze gymp past daar wel mooi bij.
De gymp is uitgeprint en gekleurd met de copics.
Ik had eigenlijk geen goed papier meer en dit is echt te glad, de  kleuren glijden en smeren uit.
Maar bij gebrek aan iets anders.....
Ik heb er nog twee ringetjes in geslagen met mijn tang en een extra sterretje op geplakt.
Twee soorten papier en wat teksten uitgeprint.
Diverse sterren en het getal 11, want zo oud wordt hij alweer!
Hier en daar een glittersteentje en dat is het wel.
Aan de binnenkant nog een mogelijkheid gemaakt om geld tussen te doen. Ben wel goed in de kleuren gebleven vind ik! Hoe verging het jullie? Vonden jullie het moeilijk?
Ik niet hoor, ik vond het een toffe combinatie!
Ik kom zeker even kijken bij jullie vandaag.
Ik hoop dat het lukt commentaren te geven bij jullie, ik merk dat er van alles mis gaat steeds met Google!!
Ik geef commentaren maar je ziet ze nergens! Heel raar! Maar goed ik kom langs en geef een commentaar hoor!
Bedankt voor je bezoekje en groetjes,
Marijke.








26 opmerkingen:

  1. waw, tof met die gymp, misschien niet het ideale papier om op te kleuren, maar het zorgde wel voor een wat verweerde look voor je gymp, heel leuk zo!
    fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke, stoere kaart heb je gemaakt ! geslaagd hoor
    fijn dat je deze 'moeilijke' uitdaging hebt aangenomen en je er deze maand bij bent,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke stoere kaart, Marijke! Daar lenen deze kleuren zich goed voor.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartstikke goed gelukt hoor. Wij zien dat allemaal niet. Zijn vaak te kritisch op ons werk. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gave kaart, lekker stoer!
    grt Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke en stoere jongenskaart, gefeliciteerd met je kleinzoon, nog even en hij gaat naar het middelbaar . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi gym kaart Marijke!! Leuk voor pubers en handig om een plekje te maken waarin je geld kan steken. Ik vond het dit keer niet makkelijk deze kleuren.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuke stoere kaart voor je kleinzoon! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk gedaan Marijke. Maar zeg maar welke niet leuk is. Ik ben eigenlijk weg van alles, dat ik niet maak. Maar bij een ander is het gras altijd groener toch?
    grts leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele leuke en vrolijke kaart in de KKT-kleuren! Die gympen blijven leuk :) Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Creatief gemaakt in de kkt-kleuren! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk met die grote gymschoen erop. Tof gedaan
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke stoere kaart Marijke.....heel erg leuk gedaan in deze kleurtjes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. een grappige en stoeren heb je gemaakt, vind ik
    mooi resultaat.
    groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Stoere kaart met die All Star gymp erop!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super leuke stoere jongenskaart heb je er van gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow wat een leuke jongenskaart, die stempel moet ik ook zien te vinden, ik weet de weg. Erg leuke kaart.
    Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke hippe tienerkaart! Die ringetjes maken deze gymp helemaal echt. Superleuk!! En dat blauw... ach de kleurenpolitie is niet in de buurt geloof ik.. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Stoere kaart, leuk met die gymschoen!
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dit ziet er heel leuk en stoer uit. Helemaal persoonlijk! Daar hou ik van! Vrolijke kleuren zijn het hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel tof met die Gym! Mooi gedaan.
    Ik vind de kleurtjes geweldig, hoe zou dat nu komen....

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ziet er goed uit hoor, geslaagde KKT kaart.
    Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik had gisteren geen tijd om langs te komen om je KKT kaartje te bewonderen, dus doe ik het vandaag.
    Gave jongenskaart met die schoen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een vrolijk verjaardagskaartje. Heel mooi!

    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hey Marijke,

    Door verbouw-perikelen is mijn reactie wat later dan voorzien. Maar toch doe ik flink de hele ronde nog...

    Dit vind ik tot nu toe de mooiste kaart die ik zag in de hele KKT-ronde! Wat heb je die mooi gemaakt! Zal jouw kleinzoon wel super blij mee zijn. Die ringetjes op de schoen maken het helemaal af. En het is me niet opgevallen dat de copics uitgelopen zijn! Topkaart!!

    Enne... Ik heb jouw reactie op mijn kaart gezien hoor, die is aangekomen!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen