vrijdag 8 mei 2020

Een lentekaartje!


Ik heb nog een lentekaartje gemaakt! Mijn vorige kaartje met de eigen gemaakt hortensia vond ik zo leuk om te doen dus ik heb een sering gemaakt. ook van allemaal kleine bloemetjes aan elkaar en op elkaar geplakt.

Het is de ticketstans van SL geworden en deze heb ik van zilverkarton gestansd.
Daarop twee soorten paar papier en dan het plaatje met daaronder een zilver papier.


De eigengemaakte sering ervoor.
ik hou van seringen, ze ruiken zo heerlijk en blijven ook lang staan. 
We hebben zelf een lichtpaarse in de tuin. 


Ik heb de tekst twee keer uitgestanst en onderaan een klein strikje van paars geruit lint met elastiek in het midden. Dat heb ik maar kort afgeknipt en nu lijkt het net een vlinder.



Verder nog wat teksten op de zijvlakken. Gefeliciteerd is ook dubbel uitgestanst in blauw en paars. Lijkt net of het er bovenop ligt maar dat is niet zo!
In het echt zie je mooi het zilver glanzen, ziet er mooi uit vind ik!
ik vind hem mooi en hij gaat naar iemand toe die snel jarig is! Nog in de lente natuurlijk!
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden, ik vind het leuk om te lezen.
Voor nu wens ik jullie een fijne dag en bedankt voor je bezoekje,
groetjes Marijke.






7 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart, ik hou van seringen, ze geuren zo heerlijk ! En jouw sering is super ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart! Super leuk hoe je de sering hebt gemaakt van die kleine bloemetjes, leuk idee zeg. Wij hebben een kleine sering op stam bij de voordeur staan, die staat momenteel in bloei, prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ruik de mooie door jou gemaakte sering bijna door het scherm heen Marijke, wat mooi zeg. Het is een hele gezellige kaart in prachtige kleuren. Fijn weekend en lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig hoe je het verteld, mooie kaart super leuk met de kleine bloempje om er zo een sering van te maken,
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart met de seringen.
    Leuk op gebouwd.
    Idd ze ruiken zo lekker.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het prachtig!
    Fee kleuren zijn zó mooi en je "zelf gemaakte" seringen zijn heel goed gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf kaartje zo in paars en lila! Ik vind hem super mooi. De ticketmal is en blijft prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen