zondag 10 mei 2020

Wordt maar weer snel beter!


Ik had in de maand maart een topperkaart bij Carlin's kaartenparadijs en mocht deze maand gastdesigner zijn.
Het thema is deze maand beterschap met een tag of label.
Ik heb er een label bij gemaakt!


Ik ben begonnen met een witte cardstock en daarop een zachtroze papier waar ik embossingpoeder op heb gedaan.
Daarop een roze met groen streepje en het groene papier. 
Daartussen zit een label.


Wordt snel weer beter tekst van een stempel op het label!


Nogmaals een tekst en een vaas met bloemen die ik gekleurd heb met de copics.
Het is een stansje van Ali en zo leuk de bloemen kunnen allemaal wat bewegen doordat er gleufjes in zitten waar je het kan ombuigen. Lijkt net echt!
Hier ook nog een klein labeltje eraan.
Ik vind hem goed gelukt, deze kleurencombinatie vind ik mooi en een beetje klassiek.
Wat jullie? 
Misschien willen jullie ook meedoen met de uitdaging bij Carlin's kaartenparadijs.
Voor nu bedank ik jullie voor je bezoekje en groetjes,
Marijke.

13 opmerkingen:

  1. Mooi de combinatie van rose en groen! De tekst, het verstopte label met de mooie strik en de bloemetjes zijn enig!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De kleuren combinatie is héél mooi, vind ik.
    Leuk zoals je de kaart helemaal bij elkaar passend hebt gemaakt.
    Die strik....die is weer zo mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie GD kaart heb je gemaakt Marijke. De kleurencombinatie is erg sfeervol en die bloemetjes zijn wel erg leuk zeg. Een prachtig geheel. Een fijne zondag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje Marijke, leuk is het om GD te zijn. Mooie kleuren en een leuk ontwerp je hebt het heel mooi bij elkaar gecombineerd!
    Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart heb je gemaakt als GD. Wat een prachtig boeket staat er op je kaart!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart heb je gemaakt als gastdesigner.
    Mooi boeket bloemen staat er op te pronken.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Marijke leuk dat je onze Gastdesigner wou zijn, bedankt hiervoor.
    Je hebt een prachtige kaart gemaakt.
    Heel mooi met die bloemen en het label staat er ook heel mooi bij.
    Knap gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooi kaartje Marijke, leuk om te zien hoe verschillend de kaartjes zijn van de gastdesigners.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind je kaart heel gaaf, mooi voorbeeld. EN hij staat op mijn lijstje, dat gaat vast nog wel lukken deze maand!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuk kaartje met dat extraatje, geslaagd hoor,
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige beterschapskaart, Marijke!Mooi gedaan.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk dat je GD mocht zijn, hele mooie kaart met het label en de bloemen in de vaas,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen