vrijdag 15 mei 2020

Een mannenkaart



Vandaag gaat het nieuwe blog Girlz Creative Craft  van kracht. 

Het is een nieuw blog voor je kaartjes met plaatjes. 
Het mogen allerlei plaatjes zijn zoals: 3D, nieuwe- en oude  plaatjes, ansichtkaartjes en voorbewerkte digi's. Alles mag behalve digi's die je nog moet kleuren, die zijn voor andere blogs. Je kan wel met een  zelfkleur digi meedoen aan een uitdaging maar je dingt dan niet naar de prijs!
Alle dt-leden hebben een kaartje als voorbeeld gemaakt. 
Het thema deze maand is: maak een mannenkaart en dit is natuurlijk ook ivm Vaderdag in juni.
Het thema blijft de gehele maand staan tot de 14e van de volgende maand en de 30e van die maand wordt de winnaar via de random gekozen en een top drie bekend gemaakt. 


Ik ben begonnen met een mosterdgele cardstock en daar een donkerbruin cardstock op en een designpapier met allemaal radartjes.
Daarop diverse papiertjes en dan het plaatje.


Het plaatje is een motor in een werkplaats. Het zou zomaar de werkplaats van mijn zoon zijn. 
Deze kaart is dan ook voor hem.


Bovenaan de kaart heb ik een paar echte metalen radartjes geplakt en de tekst met een paar koperen eyeletjes.


Onderaan de kaart heb ik nog een oude stans gebruikt van allemaal radartjes en deze heb ik bewerkt met een poeder zodat hij mooi van kleur werd en een beetje roestig!
De stans van de motor heb ik daar ook gedeeltelijk mee gedaan.
Een echte mannenkaart toch? 
Doen jullie allemaal gezellig mee? Je hebt de hele maand de tijd en het zou leuk zijn als er veel inzendingen zouden zijn voor een eerste keer!
Iedereen heel veel succes, en bedankt voor je bezoekje.
Groetjes 







Deze kaart doet mee met de volgende uitdagingen:
Knutsel en Kadootjes met gebruik iets ouds ( radarstans)





7 opmerkingen:

  1. Heel leuk kaartje heb jij voor 'ons' blog gemaakt!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. toffe stoere mannenkaart!
    Groetjes en fijn weekend!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een stoere kaart heb je gemaakt voor "onze" blog. Super dat je in het DT zit.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat stoer zeg! Heel mooi voorbeeldkaartje heb je gemaakt! En dank je wel voor het meedoen bij K&K!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige stoere mannenkaart!!

    Ik ben meer van de stempels momenteel maar ik ga wel kijken bij jullie en wie weet. Heb wel kant en klare ingekleurde plaatjes van diverse merken. Mag ook toch?

    Groetnis fan Ina in bliuw sûn

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Ina, kant en klare digi's en plaatjes zijn prima!

      Verwijderen