maandag 18 mei 2020

Seas the day!


Vandaag een kaartje met een sketch van Sketch Saturday.




Ik heb nog een paar van die oude strandplaatjes en weet eigenlijk niet zo goed wat er mee te doen.
en toen vond ik dit papier wat ik heel mooi vind passen bij de zwart/wit plaatjes.
Dus begonnen met een witte cardstock en daarop een grijs cardstock en een designpapier.
Daarop de cirkel met het plaatje.


Het zijn twee kindertjes die aan het spelen zijn aan het strand. Een plaatje wat ik een beetje heb aangestipt met glitter.


Verder bij een strandgezicht horen ook de meeuwen natuurlijk.
en een randje bovenop van SL.



Verder wat houten slippers en een berg zand met schep.


En onderaan de tekst. Ik had nog een hoekje over en deze heb ik in een hoek onderaan geplakt.
Ik ben tevreden met deze kaart. Leuk voor iemand die in de zomer jarig is.
Wat vinden jullie ervan? Ik hoor het graag.
Voor nu zeg ik een fijne voortzetting van deze dag en bedankt voor je bezoekje,
groetjes Marijke.



Deze kaart doet mee met de volgende uitdagingen:
Sketch Saturday met sketch.






12 opmerkingen:

  1. Mooie zomerse kaart, heel tof met de houten details!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk zomers kaartje Marijke!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat een geweldige kaart. Past goed bij elkaar. Bij een zwart/wit plaatje is zwarte cardstock ook mooi vind ik. Dan steekt het plaatje net goed af.
    Stunning card. Looking good
    Claudia

    http://knutselmeisjes.blogspot.be
    http://creativesketchygirls.blogspot.be/
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die plaatjes heb je leuk verwerkt!
    Ik ben daar helemaal niet goed in !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart Marijke met het mooie plaatje.
    Dat is echt nostalgie.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi zomers kaartje, het is een leuk plaatje en je hebt alles super gecombineerd,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje Marijke, leuke details gebruikt!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind hem erg leuk Marijke! Mooi de houten details.
    En zo zie je maar. zo'n plaatje komt echt wel een keer van pas!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Alweer te lang geleden dat ik langs ben geweest Marijke.
    Je hebt in de tussentijd weer geweldig leuke kaartjes gemaakt, waarvan dit er ook een is!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtige kaartje, en wat een leuke details met dat hout.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een heerlijk zomers kaartje. Ik denk in oma haar fotoboek ook nog wel zulke plaatjes te vinden. Ik vind hem heel geslaagd. Het is dat ik niet van het zand houd anders zou het zeker gaan prikkelen.
    Fijne dagen, we hebben lekker zomers weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat lief!!
    De houten slippertjes zijn zó schattig en passen goed bij deze "zee" kaart.
    Soms kom je ineens iets tegen wat je goed kan gebruiken, terwijl het er al héél lang ligt.

    BeantwoordenVerwijderen