donderdag 7 mei 2020

Week 19 bij 52 WTC met een reminder


Het is week 19 van de kerstkaartjes bij 52 WTC.
We hebben nog de uitdaging van Jantine met koekjes of taart op je kaart. 
Ik heb een kaart gemaakt met een plaatje waar de koekjes nog op gebakken moeten worden! Maar ik wilde even iets anders dan een rode kaart maken!
Dus een plaatje met oranje en geel!



Ik was begonnen met een crème cardstock en had deze uitgestansd met een rand.
Helaas heb ik alles verkeerd op de kaart geplakt dus moest hem weer afsnijden. 
Nu alleen een bovenrandje! Er zit nu een witte cardstock onder en daarop diverse papiertjes uit een zelfde serie met veel oranje.


Het plaatje ook met veel geel en oranje, een warme kleur en je kan je al voorstellen dat de koekjes zo heerlijk gaan smaken naar sinaasappel en kaneel!
Ook nog een geruit strookjes die ik overhad van de binnenkant.


En de kopjes met heerlijk chocolade en slagroom en daarbij de koekmannetjes. 
Heerlijk toch!


Nog een kerstwens, ook een oudje maar past er wel bij!
Het is een kaart geworden met veel warme  kleuren vind ik. 
Ik waan mezelf zo in de keuken bij mijn moeder die ook altijd bakte! 
Helaas is dat al weer een hele tijd geleden!
Wat vinden jullie van deze uitdaging? Gaan jullie gezellig mee doen? Ik ga het zien, ik kom in de loop van de dag bij jullie langs en kom jullie kunstwerkjes bewonderen hoor!
Voor nu veel succes en bedankt voor je bezoekje.
Groetjes Marijke.

NOG EVEN EEN REMINDER:
Het blog Girlz Creative Craft gaat volgende week vrijdag in actie. een nieuw blog met kaartjes met een plaatje. Misschien leuk om je aan te melden en vanaf mei gezellig mee te doen met de uitdagingen.


Deze kaart doet mee met de uitdaging van de 2 sisters  met iets bakken of koken

21 opmerkingen:

  1. Mooie kaart in orange Marijke , je tienerkaart is ook top
    Maak er een fijne dag van he weer is goed .
    Groetjes van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart in deze kleuren.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellig kaartje, Marijke. Superleuke afbeelding met die deegroller en koekjessteker, heel toepasselijk voor de uitdaging!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die kaart ziet eruit om op te eten! Mooie kleuren en gezellig aangekleed, echt een hele knusse kaart!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje Marijke, heel knus gevoel geeft het.
    Een hele fijne dag groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart in deze warme kleuren.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart Marijke. Het zijn warme kleuren, doen me in eerste instantie niet aan kerst denken, maar ik vind het resultaat geweldig! Leuk dat je zo een herinnering aan vroeger krijgt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuke kaart mooi kleurtjes heb je gebruikt, ik bakkte ook graag vroeger met mijn moeder en nu doe ik zelf nog steeds graag
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooie kaart, leuk plaatje met dat deeg en mooie mannetjes en bekers ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk idee om een kerstkaart te maken met de ingrediënten voor iets lekkers, de kleuren zijn erg mooi
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heerlijk, mooi, gezellig kerstkaartje.
    Dit heb je weer heel leuk gemaakt Marijke.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi omschreven , zeker een knusse Kerst zo.
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke frisse kerstkaart in deze kleuren Marijke!
    Leuk dat je meedoet aan onze challenge, dank je wel!
    groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi is je kerstkaartjes Marijke...en leuk dat je nog aan het koekjes bakken bent...het is net of ik ruik die heerlijke baklucht hahaha...
    Mooie warme kleurtjes gebruikt deze keer...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is een mooie knusse kerstkaart Marijke!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een leuke kerstkaart in warme kleuren Marijke.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. leuke kaart Marijke, tof plaatje en goed idee om er al een lekker drankje bij te voorzien...
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel verrassend en mooi in deze kleurtjes ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel origineel, ik heb het nog niet gezien, koekjes die nog gebakken moeten worden.
    Grappig bedacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke kaart Marijke....het is toch nog goed gekomen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie kaart, de koekjes zullen vast lekker smaken.
    Dankjewel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen