donderdag 14 mei 2020

Week 20 bij 52 WTC



Week 20 bij de kerstkaartjes van 52 WTC
De uitdaging van de vorige maand is weer voorbij!
De uitslag van de uitdaging in mei is als volgt:
1. Nicole (17)
2. Diny (12)
3. Ans (13)
Nicole krijgt de prijs en samen met de andere dames mogen zij een keertje gastdesigner zijn.
Dames allemaal van harte gefeliciteerd.

Mijn kaartje is deze week een grijs kaartje geworden met zilver.
Ik ben begonnen met een witte cardstock en daar op grijs papier met eronder een zilver randje.
De cardstock heb ik ook door een snijmal gehaald.
Heb er drie met verschillende randen. Jullie zullen ze nog vaker zien.


Een stans van de kerstbal met het bovenkantje nog zilver gemaakt.




Een tekst met "the first snow of winter.


Het plaatje met een ouderwetse slee en daaronder ook een stans van zilver.


Nog wat sterren en sneeuwvlokken hier en daar voor de glans.

De kaart schittert door al dat zilver, daar hou ik van met de kerst. Echt allemaal bling bling!
Deze kaart heb ik al eind december van het vorig jaar gemaakt, ik ben altijd heel veel in het voren aan het maken vanwege onze lange caravanvakanties. 
Die gaan nu niet door natuurlijk vanwege corona maar ik heb de kaartjes al wel!
En dan zowel kerst als verjaardagskaarten. Want de verjaardagen gaan ook door natuurlijk. 
Jullie gaan ze allemaal zien de komende tijd. 
Voor nu wens ik jullie een fijne dag en veel succes met de kerstkaartjes.
Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes,
Marijke.

Niet vergeten: ons nieuwe blog gaat morgen van start. 


Klik op de link en wordt volger van het nieuwe blog.





20 opmerkingen:

  1. Een schitterende kaart Marijke.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Chique kaart in dat grijs met bling, bling, en het nostalgische plaatje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kerstkaart dat zilver geeft n chique uitstraling Marijke !!
    Fijne donderdag van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje Marijke! Prachtig in het zilver! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jouw zilveren accenten lijkt ook wel op het holische zilver wat op mijn kaart staat Marijke. Het geeft prachtige accenten op je mooie kerstkaart, een sjieke! Lid ben ik al bij de nieuwe blog, ben benieuwd wat het ons gaat brengen, leuk een NL blog erbij. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart, Marijke. Leuk met dat bling bling!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart Marijke, past goed bij elkaar, grijs en zilver. Leuke accenten heb je verwerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart met de zilveren accenten Marijke!
    Jij ging deze week voor zilver ik ging voor goud!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke combinatie dat zilver met grijs, heel mooi kaartje heb je gemaakt Marijke!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooi kaartje lekker bling bling door het zilver
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, een prachtige en elegante zilveren kaart, heel mooi ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kerstkaart in zilver ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Bling bling en kerst gaan voor mij prima samen Marijke. Dat glinstert zo mooi bij de kerstlampjes.
    Een mooie chique kaart zo in het grijs met zilver.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik hou ook van bling bling op kerstkaarten, de jouwe is ook weer top met de zilveren accenten. Ja, jammer dat de vakantie niet door kan gaan, die van ons denk ik ook niet,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke bling bling kerstkaart heb je gemaakt Marijke, heel mooi.
    groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi kaartje, écht kerst!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooie kerstkaart! En leuk die kaartstans. Drie verschillende zeg je...ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super mooi en lekker bling ,bling !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi kaartje Marijke.

    Hoog bling gehalte..

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen