maandag 4 mei 2020

Een tienerkaart!


Vandaag een tienerkaart met veel jeans op de kaart.
Ik heb een aantal vellen met spijkerjeans aangeschaft en die vind ik helemaal leuk voor tieners en mannen. Deze kaart is voor een 15 jarige tiener, mijn tante zegger. En aangezien we niet bij elkaar kunnen komen maar een kaartje. Ik weet dat hij er altijd naar uitkijkt, want hij krijgt niet veel kaartjes en weet precies dat ik een kaartje stuur! Dus bij deze.



Ik ben begonnen met een witte cardstock en heb deze gesneden op 16x16. Een grote kaart dus.
Maar ik had nog zulk mooi papier en dat vond ik zonde om te versnijden dus heb ik zijn geheel gebruikt op de kaart. Net een stuk echte spijkerbroek toch?
Dus verder niet veel erbij, een stukje rood papier en een strook tekst over het midden dat bij het rode papier hoorde.



Het plaatje met de telefoon in de zak.


Een tekst en twee strookjes met eyeletjes erop.


En bovenaan nog een tekst met twee radartjes van echt ijzer.
Een stoere kaart toch?
Ik vind het een geslaagde kaart en ik hoop mijn neefje ook! Ik wens jullie een fijne week met veel gezondheid en blijf thuis.
Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes
Marijke.

En dan heb ik nog een nieuwtje: Er komt een nieuw blog Girlz Creative Crafts .
Dit blog gaat 1x per maand op de 15e van de maand uitdagingen doen en mooie kaartjes laten zien met " kaartjes met plaatjes". We beginnen op 15 mei. Kijken dus!!
Allerlei soorten dus: 3D, oude plaatjes van kaarten, mooie nieuwe plaatjes en ook voor gekleurde digi's,  alleen geen digi's die je zelf hebt gekleurd dat is eigenlijk de enige uitzondering.
Dus iedereen kan meedoen, want iedereen heeft wel plaatjes ergens liggen toch?
En het leuke is ik mag meedoen met het designteam. Ik zou zo zeggen ga eens kijken op het blog via de link en wordt volger. Hoe meer hoe leuker natuurlijk!


En ik zag dat ik ook in de top 3 sta bij Carlin's Kaartenparadijs!
Ook leuk!



15 opmerkingen:

  1. Een hele leuke kaart!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie kaart.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe geweldig leuk is deze kaart.
    Die gaat succes hebben.
    Mooi al dat jeans en hele leuke details erbij.

    Ziezo al volger geworden van het nieuw blog.
    Bij mij draait het wel heel veel rond digi's inkleuren, heel veel zal ik niet kunnen deelnemen, maar je weet maar nooit.

    Bij Carlin's Kaartenparadijs staat er ook nog een verrassing voor jou, al gezien ?

    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat een leuke en stoere jongenskaart, heel mooi gedaan! En proficiat met je nieuwe designer-job en je toppertje ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke stoere jongenskaart heb je gemaakt voor je neef. Gefeliciteerd met je toppertje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Stoere mannen kaart, Prachtig plaatje en natuurlijk proficiat met je nieuwe designer-job en je toppertje !
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart, lekker stoer ook door het gebruik van papier en de leuke details! Gaaf zeg dat je in het designteam zit, veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke stoere tienerkaart heb je gemaakt Marijke. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke stoere kaart Marijke!
    En leuk dat we collega DT maatjes worden hihi.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gave en stoere kaart in jeans stijl, mooi afgewerkt met de leuke spulletjes. Ik heb me al aangemeld op het nieuwe blog..
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een stoere, leuke jongens kaart dit zeg!!
    Het plaatje maakt het helemaal af, want tieners en telefoon in hun zak is 1 tegenwoordig😉.
    Ik weet zeker dat je neef hier blij mee zal zijn.
    Leuk, en nieuw blog, ik ga gauw even kijken....

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie stoere kaart. Perfect voor een tiener.
    Ik ga een kijkje nemen bij het nieuwe blog. Maar eigenlijk werk ik bijna nooit met plaatjes. Wie weet....
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een stoer kaartje met mooi papier Marijke, ik ga eens een kijkje nemen op jullie nieuwe blog.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een gave stoere kaart Marijke, superleuk. Het nieuwe blog had ik al ontdekt en me aangemeld. Gefeliciteerd dat je lid mag worden van het design-team. Veel plezier en succes vast.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super stoere kaart !
    Leuk het nieuwe blog , succes !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen