zondag 18 december 2022

Een kaartje voor Ruben!


Vandaag een kaartje voor Ruben, onze buurjongen. 

Hij wordt 17 en dat vind ik een moeilijke leeftijd voor een kaartje! 
Nu weet ik dat hij gek is op honden en dus heb ik me daar maar op gefocust.
Ik ben afgelopen tijd wel erg in het blauw gebleven voor de mannenkaartjes zie ik!
Deze blauw met zilver.

Begonnen met een blauwe cardstock en daarop diverse blauwe DP.
 

Het plaatje met een mooie hond en daaronder een zilver hologram randje.



Nog een tekst met blauw en zilver boven in de hoek.
Een vrij snel kaartje en niet te moeilijk maar daar kijkt hij niet naar. Als er maar een hond op staat!
Ook aan de binnenkant nog een blauw papier met zilveren stippen om daar een briefje geld tussen te doen. Ik vind hem geslaagd en ben blij dat ik een kaartje voor hem heb.

Ik heb er later nog de leeftijd 17 bijgezet in blauw met zilver, maar geen foto meer van sorry!
Dit was dan het weer. 
Ik wens jullie nog een fijne dag vandaag , ik hoop dat de gladdigheid snel weg is!
Ik zie jullie weer met een kerstkaartje op donderdag.
Groetjes en bedankt voor jullie bezoekje,
Marijke.






4 opmerkingen:

  1. Een leuke kaart voor een 17-jarige knul. Best een moeilijke leeftijd voor een kaart, maar de meesten waarderen het wel.
    Fijne zondag.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad een lastige leeftijd maar voor een hondenliefhebber is dit een hele gave kaart Marijke. Mooie combi dat blauw met zilver.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart voor je buurjongen, met hond is het dan altijd goed. Wij hebben nog géén gladheid gehad, hoeft ook niet..
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal eens, 17 jaar, jongeman en dan een kaart maken. Dat is lastig! Maar deze met de hond erop is gaaf! Ik denk dat hij wel in de smaak zal vallen.

    BeantwoordenVerwijderen