dinsdag 20 december 2022

Kleine kaartjes!





Vandaag even geen kerstkaart maar kleine kaartjes voor cadeautjes.
De kaartjes zijn 9 x 9 en doe ik op een lekkere doos chocola.
Er komt voor ieder een eigen gedichtje bij maar ik begin ze allemaal met:

tralalala........
voor jou een doos chocola
en dan het gedichtje.......

Ik had dat ergens gezien en vond dat zo leuk dat ik ze allemaal zo laat beginnen.
Ik heb in mijzelf heel hard zitten lachen!


Hier nog even apart.
Ze zijn allemaal verschillend met een glitter papier er bij.



Deze roze is voor mijn kleindochter!



Ik vind ze leuk en ben benieuwd wat ze allemaal van het gedicht vinden.

We vieren kerstavond met de kinderen en kleinkinderen. 
Vind ik het fijnste, dan hebben ze zelf ook nog een gezellige kerstdag bij hun thuis.
Eerste kerstdag naar mijn zus, is ook al een traditie aan het worden en tweede kerstdag lekker met zijn tweetjes thuis.
Wel dit was het weer. 
Voor vandaag wens ik jullie een fijne dag. Geen stress voor de kerst en succes met de boodschappen.
Bedankt voor jullie bezoekje en commentaren..
Groetjes Marijke.














 


3 opmerkingen:

  1. Heel leuke kadootje me die kaartjes én gedichtjes!
    Fijne kerstdagen
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk die kleine kaartjes! Ik geloof direct dat je al een hoop voorpret hebt gehad om de gedichtjes te maken.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn hele mooie kleine kaartjes, leuk op een doos chocolade en je gedicht begint al heel leuk..
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen