donderdag 22 december 2022

Week 51 bij 52 WTC.


Week 51 met de kerstkaartjes bij 52 WTC.
Ik heb nog een serie snelle kaartjes gemaakt voor als ik niet genoeg zou hebben. Deze komen uit een boek van de A. Daar zitten vier kaarten op een vel en deze heb ik uitgeknipt en een beetje opgepimpt.
Jammer van het licht, want ze zijn allemaal anders van kleur!




Het zijn allemaal kaartjes 10 x 15.
 Onder alle plaatjes zit een glanzend karton in verschillende kleuren bij de kaart gezocht.
Verder overal een vogeltje erop in het zilver en een takje met een dennenappel.
Ze zien er best wel leuk uit in het echt en waren echt heel snel klaar.
Zo heb ik toch nog wat achter de hand.

Wel het is vandaag 22 december, was de verjaardag van mijn moeder zaliger! Vergeet je nooit!
Ze zou nu 102 zijn geworden!

De kaarten zijn allemaal allang weg en al ontvangen neem ik aan! 
We gaan ons voorbereiden op de kerst, maar eerst nog mijn kleindochter haar verjaardag vieren.
 Zij is de 23e jarig, morgen dus. 

Ik wens jullie heel veel geluk en fijne dagen. Geniet van deze mooie tijd!
Bedankt voor jullie bezoekjes en commentaren het hele jaar door.
Vond ik reuze fijn om te lezen en ben blij dat jullie zo trouw blijven komen op mijn blog.
Groetjes  Marijke.






 

13 opmerkingen:

  1. Superleuke snelle serie kerstkaarten maakte je Marijke xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie snel-klaar-kaartjes!
    Fijne feestdagen
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. snel of niet, leuk zijn ze in ieder geval wel geworden,
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie kaartje met de leuke kleurtjes en leuke vogeltjes
    sterkte vandaag
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Altijd handig deze mooie vogel kaartjes , gefeliciteerd alvast en sterkte met de herinnering aan je moeder xx
    Groetjess Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk, deze snelle kaartjes, Marijke. Ze zien er mooi uit.
    En dit soort dagen blijven toch bijzonder. Eergisteren zou de trouwdag van mijn ouders zijn geweest, 54 jaar. Ze hebben de 40 niet eens mogen vieren :-(
    Groetjes en fijne dagen!
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg mooie kaarten geworden hoor al zijn het snelle kaarten.
    Gezellige Kerstdagen gewenst en groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel handig, zulke kaartjes.
    En er je eigen draai aan gegeven, dus voelen ze vast helemaal "van jou".
    Fijne verjaardag morgen, voor een kind best een rare datum in jarig te zijn.
    Maak er maar een nooi feestje van.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Marijke,
    jammer dat je mijn kerstkaart nog niet ontvangen hebt, al ruim 2 weken onderweg.
    Je maakte nog hele mooie, snelle kaarten..
    Fijne kerstdagen,
    groetejs,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie serie kerstkaartjes. En zo leuk dat ik er hiervan eentje heb mogen ontvangen. Super lief, bedankt!
    Mooie kerstdagen gewenst!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kerstkaart Marijke!
    Fijne kerstdagen!
    Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie serie kerstkaarten. Altijd handig om er nog een aantal achter de hand te hebben. Alvast gefeliciteerd met de verjaardag van jullie kleindochter . Fijne dag samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk bedacht om het zo te doen! Ik heb met de gnomes iets soortgelijks gedaan..

    BeantwoordenVerwijderen