vrijdag 23 december 2022

Een kaartje voor Zoey!

 



Vandaag een kaartje voor mijn kleindochter, want die is jarig vandaag.

Altijd moeilijk deze datum, want je wilt geen kerstdingen doen maar het zit er zo dicht tegen aan.
Ik heb een slimline kaartje gemaakt en omdat ze helemaal gek is van paarden moest er wel een paard op staan natuurlijk.
Gelukkig had ik een plaatje van een paard en deze heb ik door een gat naar het meisje laten kijken.
Ik heb hem ook nog een beetje versierd, want dat vind ze zelf ook zo leuk om te doen!


Het is een witte cardstock met daarop een mooi papier met allemaal lichtjes aan de binnenkant zodat je deze door het gat ziet! Aan de bovenkant hetzelfde alleen een stukje zonder lichtjes.
Nog een roze spikkel en het plaatje.


Onder het plaatje een stans van roze glanskarton en een stukje van de tekst van de cirkel van Marianne.



Het paard mooi gekleurd met de spikkels die uit de cirkel komen, en erboven een paar rijtjes van vlaggetjes.


Aan de binnenkant nog een tekst in glitterkarton. Toch een beetje kerst. haha!
Ik hoop dat ze hem leuk vind, want dat weet ik nog niet als ik dit schrijf. 

Wel dit was het weer, ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden. 
Laat het gerust weten, vind ik leuk om te lezen!
Voor nu zeg ik een fijne dag vandaag en een heel gezellig  kerstweekeinde!
Maak er iets moois van om nooit te vergeten!
Groetjes Marijke.






4 opmerkingen:

  1. een leuk en grappig kaartje heb je gemaakt
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je kleindochter en ze zal ongetwijfeld heel blij zijn met deze mooie kaart.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een echte superleuke meidenkaart, leuk met het paard, dat met zijn hoofd door de cirkel hangt. Ook de binnenkant is top!
    Fijne Feestdagen,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel gaaf in dit roze !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen