donderdag 15 december 2022

week 50 bij 52 WTC.

 


Week 50 met de kerstkaartjes bij 52 WTC. 

Vandaag heb ik weer een vrolijk kaartje voor jullie. 
Dit is een zelf gekleurd plaatje met de aquapotloden.
Dit heb ik nog nooit gedaan maar ik vind het wel wat, ga ik vaker doen!

Het is een zilveren cardstock met daarop diverse DP en een uitgestansd papiertjes achter het plaatje.


Een vrolijk plaatje en ik heb accentjes met een glitterstift gedaan.


De bloemen aan beide kanten zijn van stansjes van de A. Ik vind dit zulke mooie stansjes, ze snijden goed en de bloemen en takjes komen er mooi uit.


Verder aan de binnenkant ook nog een plaatje. Hier komt ook nog een tekst bij voor dat ie wordt weggestuurd.


Ik ben tevreden met dit kaartje. 
Ik wens jullie veel sterkte met het maken van de kerstkaartjes, als jullie nu nog niet klaar zijn!
. Ik kom zeker even bij jullie aan. 
Voor nu bedankt voor jullie bezoekje en groetjes
Marijke.





15 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met het leuke rendier en de glitterstift
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super leuk en lief kaartje...
    Jij ook bedankt voor je kerstkaart die hier werd bezorgd.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat n leuke Rudolf stempel Marijke en de vorige is TOP
    Warme groet Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart met dit grappige rendier! Fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vrolijk rendier heb je gebruikt Marijke....leuke kaart!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kerstkaart met het leuke rendier, echt een gezellige kaart. Ik ben wel klaar, maar ga nog gewoon door. Heb je mijn kaart wel ontvangen?
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk en grappig !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke kaart met dit grappige rendier.
    En hartelijk bedankt voor de mooie kerstkaart die ik van je heb gekregen. Ik hoop dat mijn kaartje ondertussen ook goed is aangekomen.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi kaartje Marijke!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele mooie Rudolph kaart heb je gemaakt Marijke.
    Superleuke kaart.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart, Marijke. Vrolijk rendier.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een leuke kerstkaart met deze grappige Rudolph ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen