woensdag 28 december 2022

KKT december bij Martina!

 


De laatste woensdag van de maand en zelfs van het jaar. Dus dan is er weer een KKT bij Martina.
Er was de felgroene kleur van de vorige maand en daar kwam bij de kleur zilver. Ik vond het een moeilijke combinatie en wilde ook geen kerstkaart meer maken.
Dan maar een voorjaarskaartje.
Ik heb een plaatje gevonden met allemaal madeliefjes, dus veel groen en daar zilver en groen papier bij gebruikt.
Ik ben begonnen met een witte cardstock en daarop een groen papier.
Een zilver karton die ik nog door de embossing heb gehaald en een zilver stukje stof onder het plaatje.



Voor het plaatje heb ik een paar madeliefjes bij gemaakt met een stans en een beetje bij gekleurd.
Bovenaan nog een zilveren tekst.


Aan de binnenkant ook een groen papier en een plaatje van de madeliefjes. 
Daarboven komt nog een tekst, maar weet nog niet precies welke.


Al met al een vrolijk en fris voorjaarskaartje vind ik het geworden.
Ik ben benieuwd wat jullie er allemaal van hebben gemaakt. 
Ik kom vandaag zeker langs bij jullie.
Voor nu zeg ik bedankt voor jullie bezoekje en ik

 wens jullie een gezellige jaarwisseling en een heel voorspoedig 2023.

Ik zie jullie weer morgen terug bij de kerstkaartjes bij 52WTC.
Groetjes Marijke.




15 opmerkingen:

  1. Hey Marijke,

    Leuke kaart werd het! Doet echt al aan het voorjaar denken!
    Fijne feesten nog bij de overgang naar het nieuwe jaar!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat vrolijk.
    En wat mooi gemaakt.
    Heel feestelijk, met al die bloemetjes en het zilver.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is ook leuk zo'n voorjaarskaartje.Heb ik totaal niet aan gedacht. Komt vast door de tijd van het jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart heb je gemaakt in deze kleuren, leuk plaatje en gaaf met de extra bloemetjes erbij,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is zeker een fris en fleurig geheel geworden Marijke. Een mooie voorjaarskaart in de gevraagde kleuren.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is inderdaad een fris en MOOI voorjaarskaartje geworden Marijke en dat allemaal in de kleuren van het Kleurenkaartenteam.
    Liefs Wilma 😀😀😀

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Op naar het voorjaar, hier krijgen we lentekriebels van :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij verlangt duidelijk tot de winter voorbij is! Tof KKT-kaartje Marijke.
    Lieve groetjes voor een gezellig jaareinde!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Voorjaarsbloemen geven een lentegevoel.
    Fijn eindjaar
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooie lente-kaart is het geworden in de KKT-kleurtjes!
    Nu al nieuwsgierig wat er volgende maand bij het zilver zal worden gekozen...
    Tot morgen!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je kaartje geeft met het gevoel dat de lente in aantocht is, mooie madeliefjes. Leuk gedaan
    Fijne jaarwisseling
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijke frisse kaart !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk! Ik ben bijna op het einde van mijn rondje en je bent de enigste met bloemen volgens mij. Dus je ziet maar alles kan. Tof kaartje. 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een heel mooi kaartje om blij van te worden, en doen al zin krijgen naar de lente. Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen