donderdag 29 december 2022

Week 52 met een uitdaging bij 52 WTC.


Week 52 van de kerstkaartjes bij 52 WTC. 

We zitten al aan de laatste dagen van het jaar en dus ook de laatste donderdag. 
Dus nog een uitdaging erbij en deze keer heeft Suzan gekozen en zij wil een kerstboom zien op je kaart.

Ik ben begonnen met een witte cardstock en daar een wit DP op met allemaal kleine boompjes.
erboven op een rode en een groene strook die ik afgewerkt heb ook met rood en groen.
 


Het plaatje ervoor een nostalgisch plaatje waar wel een gezellige kerstboom op te zien is.
Achter het plaatje een zilver hologram papier.


Nog een tekst in het zilver en een uitdrukplaatje van een kerstboom, dus ik denk dat ik wel genoeg bomen heb op mijn kaartje!

Dit is week 52, de laatste week van dit jaar voor de kerstkaartjes. Volgende week weer opnieuw beginnen met tellen en nieuwe kaartjes maken.
Via deze weg wil ik jullie allemaal bedanken voor de spontane berichten die jullie achter laten en de gezellige reacties met de kerstkaartjes.
Jammer dat de post het een beetje heeft laten afweten. 

Ik heb een hele hoop kaartjes nog niet gekregen van mensen die mij vragen of ik hun kaartje al heb ontvangen. Ik weet niet of er iets kwijt geraakt is bij de post of dat ze later na de feestdagen pas komen, maar wel jammer van al het werk wat we aan onze kaartjes besteden en dan doen ze zo laks.

Hopelijk kunnen we volgend jaar weer gezellig met zijn allen de voorbereiding doen van de kerstkaartjes voor het einde van het jaar. Dan maar hopen dat de post niet weer gaat staken!
Het lijkt nog heel ver weg, maar het gaat hard genoeg!

Ik wens jullie een fijne jaarwisseling en een heel goed en gezond 2023 met veel knutselplezier.

Bedankt voor jullie bezoekje!
Groetjes Marijke.



15 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Marijke,jammer dat veel post niet aangekomen is. Een goede jaarwisseling gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met het nostalgische plaatje
    ik mis ook nog kaarten altijd zo jammer hè als het niet aankomt ook voor jou een fijne jaarwisseling
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. toffe kaart voor onze kerstboomchallenge!
    Fijne jaarwisseling
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie winterse kerstkaart met de bomen. Je bent niet de enige die nog kerstkaarten mist, zo jammer van al het werk en postzegels. Ik wens je een fijne jaarwisseling.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke reminder Marijke met de bomen erop ....
    Tja jammer dat jij ook alle kaartjes niet hebt gehad hier ook zo, maar de jouwe wel hoor , hartelijk dank daarvoor !
    Groetjes en een fijne jaarwisseling alvast , hugs Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt in dit thema, leuk papier en plaatje heb je gebruikt.
    Jammer van je kerstkaarten, op mijn blog staan vandaag 2 kerstkaarten, één ervan had ik naar jou gestuurd,
    Fijne jaarwisseling,
    groetjes, Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach wat jammer van de post Marijke. Je kunt nergens meer op vertrouwen lijkt het wel. Je hebt een mooie kerstkaart voor deze challenge gemaakt. Fijne jaarwisseling en een mooi 2023.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart, Marijke! En wat vervelend dat niet alle post aankomt. Bij mij helaas ook, ergens raakt toch wel eens iets kwijt.
    Goede jaarwisseling!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie kerstkaart heb je weer gemaakt.
    Fijne jaarwisseling en groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart. Alvast een goede jaarwisseling. Jammer dat de kaartjes nog niet ge-arriveerd zijn… Hopelijk komen ze nog. Alvast een goede jaarwisseling. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi kaartje Marijke!
    Ik wens je een goede jaarwisseling en een gelukkig en gezond 2023
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi hoor! En ik heb ej ook een kaart getsuurd. Hopelijk heb je hem gekregen? Ik hoorde van Angelique dat mijn aart er 14 dagen over gedaan heeft...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Marijke,
    Kerstbomen genoeg op jouw kaart, dus helemaal geslaagd in de opdracht!

    Fijn jaareinde en een mooie start voor een gezellig, gezond en creatief 2023!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het geeft zo'n fijn gevoel, met en nieuw jaar beginnen en dus met een nieuwe stapel kerstkaarten.
    Deze is meteeen al héél leuk.
    Wat balen van de post, het is soms helemaal niet meer leuk om post te versturen, het wordt elk jaar duurder en ze gaan steeds gemakzuchtige met de post om.
    Zou goed zijn als er een concurrentie post bezorger bij komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kaart !!!!
    Fijne jaarwisseling !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen